Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Anna Danielsson - 10 mars 2008 23:39

Halva min "klädkollektion" är färdig. Nu ska jag läsa Caedmon's Song...snart :P


Vi börjar 5 i 10 imorgon, vilket är najs.


Jag kommer inte kunna somna för jag är hungrig som fan. Nattmaaat <3


Hejdå

Av Anna Danielsson - 10 mars 2008 21:18

Och förresten, amerikanarna måste ju verkligen vrida sig i ångest-plågor nu - med tanke på att nästa president antingen kommer att vara mörkhyad eller kvinna.

Av Anna Danielsson - 10 mars 2008 21:15

NU ska jag sätta igång med lite skoljobb, först och främst dom jäkla kläderna som ska designas. Kommer knappt hinna nå imorgon, vi i fotogruppen skulle tydligen gå runt och fota någon event i E-Fyra-huset, om jag fattade rätt? Sen är det träff med gruppen på onsdag igen för foto-utskrivning till någon utställning, och på fredag ska vi fota ungdomsfullmäktige-grejen. Allt är enbart skojs för vår fotogrupp äger världen :D Mer flum kan ej hittas någonstans.


När jag har kirrat skoljobbet så ska jag SOVA. Har inte sovit ordentligt på fyra nätter. Igår natt satt jag och målade akvarell typ halv 2 i vardagsrummet, då hörde jag ett BRAK utanför huset och vart lite småskraj och gick och la mej xD Tur det för annars hade jag förmodligen varit uppe och jobbat till 3-4 :P

Av Anna Danielsson - 10 mars 2008 19:13

Btw, jag vaknade imorse med vad som måste vara någon slags mongo-muskelknut i nacken/axeln/skulderbladet så jag har haft ont där hela jävla dan. FÖR irriterande.


Nämnde jag att nästan hela klassen failade matteprovet - igen? xD Jag också, såklart. Jag vet inte, är det helt enkelt så at vi alla helt enkelt är fruktansvärt korkade?


Snart ska jag SingStara med Emelie, haha. Så hela Sunnanå lär höra oss skråla Queen.

Av Anna Danielsson - 10 mars 2008 18:43

Det blir kanske/förmodligen att jag följer med på skol-Auschwitz-resan i alla fall :D Det kommer kosta 1000 spänn men man är borta i 9 hela dagar så det är grymt värt det. E-Fyran (gymnasieungdomsgården) ringde idag eftersom jag mejlade mitt intresse och det lät som att jag skulle få ta en av platserna. "Kraven" var att jag skulle jobba ideellt en kväll i E-Fyrans kafé samt åka ut till fritidsgårdar och föreläsa om resan efteråt, vilket är nadas problemas :D Ska inte förvänta mig något än, men hoppas att jag får åka!


Vad har annars hänt idag? Vi har fått en ny, vidrig formuppgift: Dela upp oss i par och skulptera vår kompis huvud/ansikte i lera. FY FAN i helvete, jag är så fruktansvärt usel på lera så det är synd om Emelie Peee som jag ska avbilda.


Gick till stan med Epa, Linn M och Soppan efter skolan. FY FAN vilket jävla äckelväder, slask och äckelregn x( Mina skor och fötter vart dyngsura.


Och just ja, fail! Jag hade missat att det bara var halvklass på spanskan idag, och jag skulle egentligen inte vara där imorse - utan nästa vecka, med den andra halvan. Men jag for dit ändå på grund av min o-existerande koll :( Kunde ha fått sovmorgon! Aja, jag får iofs sovmorgon nästa vecka istället :P


...och för övrigt, jag måste börja på vår nästa bilduppgift som ska göras på "fritiden" och vara klar på fredag. 20x20 cm träplatta, valfri teknik och tema "Hönan och Ägget". Huuuh?

Av Anna Danielsson - 10 mars 2008 00:07

Auschwitz-resan med skolan avgjordes genom lottning. Jag kom inte med, däremot Tina i min klass, congrats :D


Tydligen finns det dock möjlighet kvar att följa med i E-Fyrans grupp (gymnasie-ungdomsgården) om man betalar 1000 spänn. Det tycker jag absolut är värt det och det har jag råd med, så ska typ dit och fjäska imorgon :O Haha.


Nu sitter jag egentligen och designar kläder till skoluppgiften xD Borde återgå till det nu.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards