Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Anna Danielsson - 13 mars 2008 23:53

Jag sitter och vräker i mig en té-kopp <3


Borde som sova nu, fast måste göra klart min bilduppgift först :P


Förresten, mina benhinnor knasar som satan o.O Hur fan kan man få ont i benhinnorna av att ha dåliga skor på EN skol-gympalektion? Måste se till att leta fram mina egna skor o.O


Haha, imorgon kväll ska jag som sagt på E-Fyran och jobba/fota modevisning. Nån förutom Emelie Peee får gärna komma och vara social ^^

Av Anna Danielsson - 13 mars 2008 18:34

"Helst seriöst Anna, du är bara glad när du får en chans att fly landet." /Epa


HAHA det stämmer typ. Jag är iaf ingen bitter surkärring för tillfället (och för ovanlighetens skull) :D

Av Anna Danielsson - 13 mars 2008 15:59

Efter skolan idag tog jag ett av de mest idiotiska besluten jag gjort i år - bestämde mig för att jag inte orkade vänta på skolan på hämt i två timmar, så jag promenerade hem till Sunnanå.


Jag skämtar inte, hela gatan/trottoaren var typ en SJÖ av slask och vatten. Till slut var det inte ens lönt att FÖRSÖKA undvika vattenpölarna eftersom man blev lika blöt var man än gick. Mina jeans och skor var helt dränkta när jag kom hem, trevligt värre.


Fick SMS av Linnea, hon gjorde halken idag och jag är sotis för jag vill göra det igen! :P Haha, typ bland det roligaste jag gjort i vinter.


Haha, min helg är rätt bokad iaf. E-Fyran-jobb inför Auschwitz-resan på fredagkväll och hockey på lördagkväll xD Sen var det prat om att dra till Bygdsiljum och åka snåobååård med typ Linn M, Linn B, Robin och Simon men eftersom hela världen är en stor slaskpöl så lär det knappast bli så himla lyckat.


...och det finns inte en chans i helvetet att min syster någon gång skulle få för sig att rasta Mio, så nu är det ut i slasket igen för mig. Wihooo.


Förresten, Rårå & CO vann Open Jam :O Dom får alltså en vecka gratis på Arvika-festivalen!

Av Anna Danielsson - 13 mars 2008 09:08

Haha alltså va, av en hel klass så var det EN person på matten - dvs jag. Jag lärde mig iaf något nytt och hoppet för G i Matte B är typ tänt igen, haha :'D


Nu sitter jag i Estethavet och väntar på mina lata jävla classmates, haha. Vi har en typ lång bildlektion, ingen aning om vad vi ska jobba med men undrar om det inte blir mer blyerts -.- Orka. Sen är det kulturhistoria, och sen spanska >.< Fast bara en timme, så jag överlever förhoppningsvis.


Jag slutar tre och ska vänta på hämt till kvart i fem xD Fast det är lika bra för jag måste göra min jävla "Hönan & Ägget"-bilduppgift. Typ den mest hjärnskadade läxa vi har fått, fast ändå kul :)


Sen hem och käka och sen tillbaka till Atorp för orkesterrep i 20 år.


Btw, orkesterresa om 13 dagar nu! :D

Av Anna Danielsson - 13 mars 2008 07:55

GOOOMORGON...eller nåt


Jag börjar egentligen 10, men vi har en frivillig extra-mattelektion (ekvatikonslösning for dummies) eftersom typ hela klassen failade senaste matteprovet. Jag tänker på något väldigt underligt vis försöka klara Matte B så jag ska dit.


Har seriöst inte sovit nånting på hela veckan känns det som xD Skulle kunna somna stående vid datorn nu i denna stund. Förhoppningsvis så har jag tid att däcka i soffan i Estethavet ett tag innan bilden börjar efter matten.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards