Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Anna Danielsson - 24 mars 2008 18:54

Jag sålde mitt PSP idag, vilket betyder att ytterligare 1000 underbara spänn klirrade ner i min kassa. Något som var negativt var däremot att jag råkade skicka med fel USB till PSP:et - nämligen den konstiga mongo-USB:n som BARA funkar till min MP3. Vad betyder detta? Jo, jag kan inte he in nån ny musik på MP3:n för tillfället! GAGAGA :(


Har för övrigt snowboardat idag, vilket var underbart eftersom det var typ -5 grader, sol och perfekt snö :D Emelie bestämde sig för att följa med i sista stund, vilket var rätt smart av henne.


Ikväll ska jag och umgås med Amanda och Soppan om jag ids. Ska upp 7 imorgon x( Och tänkte som försöka hinna sova så mycket som möjligt innan Tyskland-resan, där det inte lär bli mer sömn än typ 4 timmar per natt om jag känner mig själv rätt xD


Jag har i alla fall planerat mitt tidsfördriv under de 10 timmarna jag ska jobba i kiosken imorgon.

- Rita/måla/whatever. Fixa bilder till föräldra-vernissagen bland annat

- Skriva CV :D

- Plugga körkortsteori


Jag hoppas verkligen att vår klass kan lyckas samla in sisådär 6000 till i vår, för då har vi tillräckligt för att komma iväg på klassresa till Stockholm i höst :D

Av Anna Danielsson - 24 mars 2008 12:28

Eftersom Linnea är geek och skulle övningsköra och min syrra är sär och vägrar åka i Vitbergsbacken så far jag och åker ensam. Det är faktiskt najs att åka snowboard ensam, tro det eller ej. Man slipper vänta på sega folk.


Jag sov till 12 idag, faaail! Det var inte meningen :P Hade förmodligen sovit till  4 om ingen hade hindrat mig.


UUUT I BACKEN! Hejdå ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards