Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Anna Danielsson - 20 mars 2008 18:52

Vad alla flyr landet på påsklovet, förresten :P Jag personligen sticker till exempel till Tyskland, Frida far till Tunisien och Linn är i Spanien.


Ska till Frajdi och umgås med hon och Linnea nu. Dom två står för att fixa kvällens film, så jag är mentalt förberedd på en riktigt usel B-kärlekskomedi eller liknande, i alla fall om Linnea har varit delaktig i filmvalet.


Ska upp till Pite imorrn och käka typ påsk-lunch hos mormor :P


Farväääl

Av Anna Danielsson - 20 mars 2008 15:45

Jag ska umgås med Linnea och Frida ikväll, så jag löpte iväg till Coop och köpte chips och godis - delvis för att lösviktsgodiset kostade 3.90 :'D


Jag kände sorgen när jag råkade springa förbi hyllan där Ahlgrens Bilar - bland världens godaste ätbara ting - fanns. VARFÖR over-killar dom bilarna? :( Numera finns det chokladdoppade bilar, salta däck, bilar med surt socker på m.m VARFÖR förstöra en så fulländad skapelse som Ahlgrens Bilar? Whyyy? :(


Irriterade mig även på något mer när jag plockade godis - föräldrar som låter sina småbarn vara och gräva runt med händerna i godislådorna. Det är ÄCKLIGT, håll koll på era snorungar! o.o'


Annars har dagen varit hyfsat trevlig.

Av Anna Danielsson - 20 mars 2008 00:26

Nu bör jag gå och lägga mig om jag inte ska bete mig som en zombie, alternativt sova bort lektionerna, imorgon.


...och inga skisser har jag gjort >.<

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards