Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Anna Danielsson - 14 mars 2008 23:51

HAHA, vårt trumpetspelande + hela invigningen av Nordanå blev ju en stor jävla fail, men det bjuder vi på :D HAHA fy fan alltså. Aja.


Jag håller typ på att däcka i datastolen. Är helt seriöst en zombie, och ska jobba imorgon bitti. Naaajs bajs.


Du är helt seriöst den mest störda människan jag någonsin har träffat och jag vill fan inte ha dig inom en 10 meters radie från mig. Jävla idiot.


Har jobbat i E-Fyran-kiosken hela kvällen (för att få följa på Auschwitz-resan), uuuh. Typ drygaste jag varit med om, satt på en stol och glodde ut i luften i ett X antal timmar för det kom inte ens några kunder xD Det som förgyllde kvällen var att två skitduktiga gitarrspelande/sjungande killar uppträdde på scen, så man hade iaf nåt att lyssna på. Det lilla glädjeämnet försvann dock snabbt när en falsksjungande hiphop-grupp intog scenen. Jag hatar hiphop och när det dessutom framfördes av tondöva människor ville jag bara gräva ner mig i marken. Jag led.


Förresten, en tjej som också ska med till Auschwitz jobbade i kiosken några timmar samtidigt som mej, och jag fick veta lite rykten om resan av henne. Vi ska tydligen bo på gångavstånd till själva koncentrationslägret (!?), vara i Auschwitz och bli guidade i typ två dagar och fara in till Krakow och shoppa en dag. Vet inte hur mycket av det som är sant dock ^^

Av Anna Danielsson - 14 mars 2008 18:34

Nu har det hänt igen - ytterligare två ungdomar har dött i Skellefteå, stod på Norrans hemsida igårkväll. Det här är ju bara sjukt och otroligt tragiskt, varför händer det hela tiden?

Av Anna Danielsson - 14 mars 2008 00:28

Fooolk, är det bara jag som vill på GBG Horse Show i April? 0:)

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards