Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Anna Danielsson - 23 mars 2008 23:17
Snowdog II by ~Koggamojj on deviantART

(Bara för att min hund är sötast i världen och för att bloggen ska se en aning roligare ut så snör jag med en bild)


Jag avgudar påsk/julmust, whatever. Hur kan man INTE tycka att det är gott? Sitter just nu och häller i mig en flaska i min ensamhet. Jag är mustoholist!


Måste bara påpeka att jag har väldigt få talanger här i livet, men SingStar är en av dom :'D


Igår hade min blogg 76 unika besökare och igår 81. Wohooo, jag sitter här och känner mig poppis.


Vet ni vad jag ska göra imorgon bitti/inatt? SOOOVAAA! Minst 8-9 timmar, det var seriöst ett väldigt stort antal veckor jag gjorde det senast ;D


Har lagt ut mitt PSP på Blocket igen efter ett misslyckat försäljnings-försök, och nu har jag redan två pers som typ krigar om det! :'D Rätt najs med en extra tusing inför Tysklands-resan.


På tisdag ska jag jobba i en kiosk i TIO TIMMAR, och på onsdag i SJU TIMMAR. Hur fan ska jag lyckas roa mig så länge!? Snälla, kom till E-Fyran och underhåll mig eller nåt! Aja, jag ska inte sura, jag får ju trots allt typ "VIP-kort" till DreamHack...jeeej, eller nåt x'D -.- Sen efter jobbet på onsdag ska jag hem och speed-packa, och sen DRAR SKELLEFTEÅ UNGDOMSSYMFONIKER UT I EUROPA :D Nej, jag ska aldrig sluta tjata för jag är överlycklig.

Av Anna Danielsson - 23 mars 2008 23:15

Min högra tumme KNAKAR/KNÄCKER så fort jag böjer på den. Det är råäckliiigt :(

Av Anna Danielsson - 23 mars 2008 12:58
Gorilla by ~Koggamojj on deviantART

Tjo, jag sitter och lodar framför datorn. Som vanligt, det vill säga.


Ska städa klart mitt rum och sen gå ut och gå eller nåt, tror jag :P Får typ dåligt samvete av att sitta inne när det är jättesoligt ute.


Imorgon ska jag typ åka snowboard med Linnea, annars far jag och åker själv :P


Lägger in en random bild från London Zoo, också.

Av Anna Danielsson - 23 mars 2008 00:57

Förresten, vädret är ju bara skummast i världen. Kan någon tala om VARFÖR julen envisades med att vara i princip snö-lös medan allt snöoväder börjar braka loss i slutet av MARS? Det har tok-snöat nästan hela dagen och var 17 minusgrader för nån kväll sen, galet.


Nåt annat som är skumt är att påsken verkligen är jättetidig i år. Jag brukar oftast fylla år på påsklovet, men nu är det nästan en månad kvar till min födelsedag.

Av Anna Danielsson - 23 mars 2008 00:54

Förresten, tydligen har mina pärons väldigt eventuellt funderat på att dra till Turkiet i vår och då följer också min syrra med, så jag kanske får ha huset för mig själv i typ en vecka :D Wiiie!


Den stora nackdelen med detta är att dom i så fall lär åka över valborgs, och då blir det inget valborgsfirande för min del eftersom jag måste vara hemma och vara moraliskt stöd för mitt nervvrak till hund som hatar fyrverkerier :(

Av Anna Danielsson - 23 mars 2008 00:33

Det här är alltså en reklamfilm om Hans Brinker Budget Hotel, hotellet som vår orkester bodde på under Amsterdam-resan för två år sedan. Det här är helt klockrent, vi var ute på stan till typ 2-3 på nätterna, gick sen och la oss och vaknade ofta vid 5-tiden på morgonen av att packade engelsmän i korridoren var och ryckte i vår hotelldörr xD Creepy. Det finns inga ord för det hotellet, alltså.


Undrar om det blir nåt liknande hotell i Tyskland, haha.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards