Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Anna Danielsson - 18 mars 2008 23:20

Lång-rep med orkestern ikväll. Nästa gång vi ses är det i bussen mot Tyskland :D Så extreeemt kul det blir!


Borde typ egentligen sova nu, innan jag däckar på databordet. Aja.

Av Anna Danielsson - 18 mars 2008 20:15

Idag fick vi veta lite om 100-timmarsprojektet som alla gymnasietreor ska göra, vi ska alltså göra det nästa år.


Jag har redan planer, kan jag ju säga :D

Av Anna Danielsson - 18 mars 2008 20:10

VARFÖR har dom gjort Bilddagboken så fruktansvärt FUL!? Ser helt B ut!

Av Anna Danielsson - 18 mars 2008 15:23

Matteprovet gick ju precis lika mycket åt helvete som förra gången.


"Snölekar" på skolgympan spårade. Bland annat var det snöbrännboll, fy fan så jobbigt at kuta i djupsnö xD


Ska snart iväg på 2½ timmars rep med orkestern inför Tyskland-resan. Sen ska jag fanimej se hockey :D

Av Anna Danielsson - 18 mars 2008 00:36

Nu funderar jag på att dissa Bilddagboken för gott efter deras designbyte. Tre adjektiv för den nya varianten:

- FULT

- KRÅNGLIGT

- LAGGIGT


Jag har för övrigt pluggat matte. Inbillar mig att jag ska klara G på provet :(

Av Anna Danielsson - 18 mars 2008 00:17

Nu ska jag skriva om det som gör mig allra mest irriterad just nu - när folk ska hålla på och göra allting komplicerat.


Ta exemplet att man ska åka till Stockholm några folk. Först är alla råpepp, men när det kommer till kritan och resan ska börja bokas så börjar allt bli så himla omständigt, folk har plötsligt inte råd eller tid, vi skjuter upp det en månad, två månader, tre månader osv. Ingenting blir av. Det här sker VARJE gång man försöker planera nåt kul, nu är jag fan less. Saker som jag vill göra bokar jag hädanefter in själv och för mig själv. Orka vänta i 20 år på att alla ska ha råd på grund av att folk inte kan prioritera och se till att spara pengar till det man har bestämt.


Om man mot förmodan kommer sig iväg någonstans är det sedan ALLTID något form av omständigt krångel och tjafs på resan om allt och ingenting. ORKA.


Alla som vill får ta åt sig.


I höst ska jag till London, och därmed pasta. Vill nån följa med så visst, men jag räknar med att åka ensam och det har jag faktiskt ingenting emot heller.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards