Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Anna Danielsson - 25 mars 2008 22:49

Imorgon ska jag upp och fixa frukost till DreamHack-lanare på E-Fyran o.O Så typ...godnatt. Tänker inte gå runt och se ut som en nerdrogad övertrött zombie en dag till.


ALLTSÅ, jag är för glad :D Har typ lust att springa 70 varv runt huset och göra klacksparkar i luften. Haha nä, men jag ska på ORKESTERRESA imorgon och det ÄGER. GÄGÄGÄGÄ.



Av Anna Danielsson - 25 mars 2008 18:47

Alltså, jag har sovit cirkus 4 timmar inatt, jobbat på E-Fyran sedan 8 imorse och kom hem för typ 40 minuter sen. Titeln på blogginlägget beskriver alltså mitt tillstånd rätt bra.


Har jobbat som ett piskat mongo nästan hela dagen. Hjälpt till att handla mat för 3700 spänn, burit matkassar innehållande maten för 3700 spänn, skalat morötter, rivit vitkål, rivit ost, dukat, burit en miljon stolar och bord ner från Pan-salen med mera. Jag och Louise hann dock med både lite Guitar Hero och lunch på Max mellan varven, så vi överlevde :P Sen vart det roligare vid middagen när lan-folket kom. Lite trevligare att servera mat till folk med rolig småländsk dialekt än att stå och riva ost i 20 timmar.


Nu ska jag snart ut med Mio. Vi har tydligen haft älgar utanför vårt hus och på vår gata idag, men som vanligt missar jag dom och möjligheten till att ta nå roliga kort. Om jag inte visar livstecken innan imorgon så har jag för övrigt förmodligen blivit lönnmördad av Sunnanå-älgarna ute på kvällspromenaden.


Ikväll ska jag vara hemma, dega och längta till Tysklandsresan som börjar imorgon kväll :D På torsdag är bussen framme i Göteborg och därifrån tar vi färja till Danmark och fortsätter sedan efter några dagar mot Tyskland med buss, jeeej :D


Jag funderar på om jag ska orka springa till Sunnanå-kiosken och förse mig med en Guldnougat eller liknande.

Av Anna Danielsson - 25 mars 2008 01:02

Nu ska jag förflytta mig till min sovplats innan jag somnar framför datorn.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards