Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Anna Danielsson - 15 mars 2008 23:20

AIK förlorade, och inte med lite heller :( Cry, haha.


...och jag såg faktiskt slutet på Melodifestivalfinalen, tro det eller ej. Perelli vann ju, jag tyckte att flintis-bröderna (Rongedal) skulle ha vunnit, dom var ju koolast xD


Imorgon ska jag äntligen på stallet och ha ridlektion :'D Har missat skitmånga lektioner pga London, agilitytävlingen i Haparanda osv. Hoppas jag har Deviiiz, eller nån annan pigg hestis!


Annars då? Något CV har jag inte skrivit (no shit -.-) och i denna stund borde jag egentligen städa mitt rum som ser 20 gånger värre ut än ett bombnedslag. Jag vet inte riktigt hur det har gått till, men jag har på något vis successivt och omedvetet förflyttat hela mitt garderobsinnehåll till en hög på golvet - tillsammans med skolböcker som ligger slängda åt alla håll. Bwäääh :(

Av Anna Danielsson - 15 mars 2008 15:47

Lösviktsgodis för 3:90 på Ica Kvantum, ni kan ju FÖRSÖKA gissa hur mycket jag köpte? Ungefär ett ton, och nu sitter jag och proppar i mig godis och är allmänt nöjd.


Har för övrigt gått en långprommis med Mio i skogen, då vart han glad iaf.


IKVÄLL SKA JAG PÅ HOCKEY...likaså resten av stan typ. Det är helt sinnessjuk hockeymani i Skellhell, haha, när man går runt på Ica så hör man bara hockey-diskussioner mellan folk överallt. Till och med när jag sålde tidningar imorse började folk prata hockey med mej.

Av Anna Danielsson - 15 mars 2008 02:03

VILL NÅN FÖLJA PÅ GÖTEBORG HORSE SHOW?


Jag funderar på att dra men det kändes boring att fara till en sån grej själv ju. Biljetterna börjar sälja sluuut :(

Zzz

Av Anna Danielsson - 15 mars 2008 01:45

Förresten, däckade på skolbänken och sov bort halva svenskan idag. Najs bajs.


Jag har fått bieffekter från SingStar förresten - har ofrivilligt trallat på Queen - Don't Stop Me Now hela dagen. Eftersom jag umgicks med Linn på ungdomsfullmäktige så var hon körd, det slutade med att vi typ gick runt och sjöng Queen i kör. Stackars folk som var i närheten och tvingades lyssna.


Nu SKA jag sova...eller nåt.


IMORGON SKA JAG BÖRJA SKRIVA MITT CV. Inga undanflykter. Problemet är att jag inte kan komma på något positivt med mig själv.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards