Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Anna Danielsson - 2 mars 2008 00:01

Hyfsat storande att de sista tre bokstaverna i alfabetet inte finns. Aja, ni far forsoka lasa sa gott ni kan i alla fall for jag ids inte skriva pa engelska :P

Jag befinner mig alltsa just nu i Notting Hill, London. London ar UNDERBART. Jag ska sammanfatta:

- Trevligt folk. Alla ar trevliga, super-hjalpsamma och har dessutom varldens snyggaste dialekt :O

- Hogljutt. Ambulanser, polisbilar och manniskor tjuter HELA tiden.

- Skitigt. Skrap overallt typ.

- Morkt. Ute i fororterna dar vi akte tag fran flygplatsen var det i princip kolsvart, de har knappt nagon gatubelysning alls!

- Folkfyllt. Helt seriost, det ar faktiskt for mycket manniskor pa vissa stallen. Gar knappt att ta sig fram.
- UNDERBART! Har snackar vi storstad alltsa :D
For ovrigt, de som tycker att Stockholm ar stressigt skulle avlida pa flacken i London. Folk spriiinger fram :P

Jag sitter pa en timer-betal-dator som stangs om nagra minuter, sa hinner inte skriva mer. Hejdaaa

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards