Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Anna Danielsson - 12 mars 2008 22:48

Haha, måste bara lista ner alla resor jag tänker göra för tillfället, förutom Tyskland för det är mina föräldrar snälla och bjussar på eftersom det är med orkestern :P


- Funderar eventuellt på Stockholm i april 

- Auschwitz 9 maj

- Ska lyckas hitta ett jävla volontärjobb och dra till Spanien i juni

- Gärna några festivaler, förmodligen Way Out West i augusti iaf.

- London i höst är mitt mål :D


(Måste dock hitta ett välbetalt sommarjobb om jag ska ha råd med allt :P)

Av Anna Danielsson - 12 mars 2008 22:39

Nu kommer ni alla förmodligen få hjärtslag och falla av stolen baklänges, men jag ska skriva ett inlägg om hur himla GLAD jag är för tillfället :D


Den här dagen och veckan har varit underbara i allmänhet. Dagens höjdpunkter:


- Fick reda på att jag får följa på Auschwitz-resan

- Upptäckte att jag äger 7000 spänn! 7000! :'D Allt helgdagsmorgon-slitande med Aftonbladetförsäljning har lönat sig! Nu ska pengar sparas så jag både har råd med resor i sommar och backpacking efter gymnasiet.

- Open Jam-föreställningen var också kul :D


Sen har jag det SMÅTT fullspäckat.


Torsdag:

- Orkesterrep i drygt två timmar på kvällen


Fredag:

- Utskickad av E-Fyran till att fota ungdomsfullmäktige tillsammans med övriga fotogruppen på förmiddagen

- Vid lunch ska jag rusa till Nordanå och spela en trumpetfanfar tillsammans med Simon & Thomas för att inviga en ny ingång till nånting :P

- Tillbaka till skolan

- Träna till spinning

- Rusa till E-Fyran, jobba i kiosken och fota modevisning på kvällen


...JAG ÄLSKAR DET :D Kan inte alla veckor vara såhär fullspäckade? Roligt fullspäckade, alltså.

Av Anna Danielsson - 12 mars 2008 17:34

Nu har även jag fått klartecken! Jag och Tina ska följa med en busslast med fler gymnasieelever till Auschwitz i vår.


Jag är galet glad över att jag kom med på resan! Lär väl bli mental breakdown när man kommer fram till resmålet dock.


Har nyss varit i London och nu blir det Tyskland och Polen med några veckors mellanrum.

Av Anna Danielsson - 12 mars 2008 17:13

Open Jam med Epa, Linn M, Linn B, Soppan, Amanda också skulle fler folk i klassen dit :P Skooojsi!


Ska även hinna med foto på E-Fyran :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards