Alla inlägg under mars 2008

Av Anna Danielsson - 23 mars 2008 00:54

Förresten, tydligen har mina pärons väldigt eventuellt funderat på att dra till Turkiet i vår och då följer också min syrra med, så jag kanske får ha huset för mig själv i typ en vecka :D Wiiie!


Den stora nackdelen med detta är att dom i så fall lär åka över valborgs, och då blir det inget valborgsfirande för min del eftersom jag måste vara hemma och vara moraliskt stöd för mitt nervvrak till hund som hatar fyrverkerier :(

Av Anna Danielsson - 23 mars 2008 00:33

Det här är alltså en reklamfilm om Hans Brinker Budget Hotel, hotellet som vår orkester bodde på under Amsterdam-resan för två år sedan. Det här är helt klockrent, vi var ute på stan till typ 2-3 på nätterna, gick sen och la oss och vaknade ofta vid 5-tiden på morgonen av att packade engelsmän i korridoren var och ryckte i vår hotelldörr xD Creepy. Det finns inga ord för det hotellet, alltså.


Undrar om det blir nåt liknande hotell i Tyskland, haha.

Av Anna Danielsson - 22 mars 2008 23:03

Bloggen har fått nya, helt gräsliga färger - men jag älskar det :'D


Jag har nyss sett en dålig film, minns inte ens vad den hette men den var alldeles för lång, handlade om ett konstigt mord och Halle Berry spelade huvudrollen. Har seriöst aldrig sett en bra film som den skådisen deltagit i o.O


Har för övrigt ätit mig äckel-mätt på chips och godis, haha :(


Tidningsförsäljning imorgon bitti igen. -.-


Det här är ett sånt där äckligt onödigt inlägg som ingen får ut nånting av att läsa, för övrigt.

Av Anna Danielsson - 22 mars 2008 16:46

Dagens bedrifter, då.


- Storshoppat för en gång skull. Vårjacka, kofta, två linnen och svarta jeans.

- Sprayat hårspray i ögat på mig själv

- Sålt tidningar

- Konstaterat en gång för alla att jag hatar Gina Tricot

- Halv-städat


Ikväll blir det räkor till middag, så jag gråter nästan av lycka, haha. Ska typ vara hemma och måla akvarell ikväll, nördigt men ändå småskojs och alla människor är ju lix bortresta.

Av Anna Danielsson - 22 mars 2008 11:27
REALLY DEEP SHIT by ~Koggamojj on deviantART

Smygreklam för min DeviantArt, möhöhö.


Nu ska jag kasta i mig lunch och sedan styra kosan mot stan där jag ska införskaffa byxor, kofta och vårjacka bland annat (nej, det är inte vår än men det är ju förmodligen lite varmare i Tyskland än här.)


Har just sålt dagens lass av tidningar, för övrigt,

Av Anna Danielsson - 21 mars 2008 23:52

VAAARFÖR buggar DeviantArt? Mitt liv är förstört, om man ska vara dramatisk :( Det funkar inte att ladda upp bilder, wäääh.


Jag ska jobba imorgon bitti, behöver jag påpeka hur o-opepp jag är? Tror inte jag har haft sovmorgon på fyra månader x'D

Av Anna Danielsson - 21 mars 2008 19:35

Någon måste helt seriöst ha drämt en slägga eller liknande i skallen på mig för jag har INTE varit såhär trött på år och dag xD Typ kringvandrande zombie. Vi for till mormor i Piteå idag, jag sov i bilen på väg till Piteå, i en soffa hos mormor och i bilen på väg hem från Piteå. Fail, haha! Typ första gången i mitt liv som jag lyckats somna i en bil.


Nu ska jag gå ut voffen, sen ska jag trycka i mig chips (vilket jag redan gjort hela dagen) och se någon förmodligen dålig film som mamma och pappa har hyrt.


På måndag ska jag typ åka snowboard med Linnea, annars har jag inte så mycket planer. Eller jo, på tisdag och onsdag ska jag jobba på E-Fyran-kiosken på Dreamhack! xD Jag får VIP-kort så jag kan gå in på Dreamhack också, jäää. Haha.


På onsdag bär det i alla fall av mot Tyskland, som sagt :D

Av Anna Danielsson - 20 mars 2008 18:52

Vad alla flyr landet på påsklovet, förresten :P Jag personligen sticker till exempel till Tyskland, Frida far till Tunisien och Linn är i Spanien.


Ska till Frajdi och umgås med hon och Linnea nu. Dom två står för att fixa kvällens film, så jag är mentalt förberedd på en riktigt usel B-kärlekskomedi eller liknande, i alla fall om Linnea har varit delaktig i filmvalet.


Ska upp till Pite imorrn och käka typ påsk-lunch hos mormor :P


Farväääl

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards