Alla inlägg under maj 2008

Av Anna Danielsson - 24 maj 2008 02:30

Mer nostalgi

Av Anna Danielsson - 24 maj 2008 02:22

Nu säger jag det här en gång för alla och menar det: Mer nostalgi än såhär blir det inte.


Mumin var min barndoms hjälte :')

Omg

Av Anna Danielsson - 24 maj 2008 00:18

Frida och Linn sitter här och sjunger Aqua på SingStar. Mina öron mår måttligt bra ^^

Av Anna Danielsson - 23 maj 2008 15:10

På mattelektionen fick jag en en ren slump höra att idag var det engelska nationella prov i hörförståelse och läsförståelse för de folk som missat dessa - och eftersom jag var i Auschwitz så tillhör jag den skaran. Jag, Tina och Nysse fick klocken 13.00 veta att proven började klockan - just det - klockan 13.00 Så det blev typ gatlopp genom Anderstorps korridorer för att hinna till provet. Vi höll dessutom på att råka löpa rakt in i en typ körövning med musikare i Blå Salen. Lite dålig stämning där.


Proven gick väl sådär, jag hatar verkligen hörförståelse.


Ikväll ska vi dinera i mitt hus. Jag står för maten som sagt, så vi får väl se om folk vågar komma.


Jag blev förresten galen på det faktum att min snelugg hade växt ut till en lång, rak, ful gardin på sidan av ansiktet imorse - så jag greppade saxen och cuttade till den. Nu ser jag nästan ut som folk igen.

Av Anna Danielsson - 23 maj 2008 11:14

Jag for till bildlektionen, gick in i skolan, träffade Norsjö, och det första vi skådade när vi skulle gå in i klassrummet var en lapp på dörren: "ES2B - Ni ska vara på Galleri 1 på bildlektionen och titta på treornas avslutningsvernissage." TACK SÅ MYCKET. Var det jättejobbigt att kanske nämna det igår!? Då hade man sluppit fara först till skolan och sen tillbaka till stan.


Jag kollade vernissagen och sen drog jag hem, för matten började inte förrns 10 över 12. Först sprang jag dock in på Lindex och köpte min kära sjal innan den hann ta slut eller nåt, så nu är jag nöjd :'D


Nu ska jag käka crabsticks och räkor till lunch, underbart <3 Ikväll ska jag bjussa en klump med folk på middag. Jag ska alltså typ laga mat. Stackars människor.

Av Anna Danielsson - 23 maj 2008 00:16

Förresten, det var avslutningskväll på E-Fyran ikväll så jag var där med en massa folk. Väldigt trevligt med gratis hamburgare och en sinnessjuk musik-tävling som höll på att sluta i brutal misshandel eller liknande. Det var även en massa band som spelade, fast jag kände inte peppen att headbanga till metal så jag satt och var tråkig i en soffa istället.


Imorrn är det fredaaag.

Av Anna Danielsson - 23 maj 2008 00:09

JEEEJ, äntligen är min kära lilla moppe, även kallad Elvispen, tillbaka från servicen och användbar igen :D Nu har den slutat hosta när man kör fortare än 45 km/h också xD Här ska moppas :D


Och btw, jag är verkligen ingen storshoppare men jag hittade nyss den snyggaste sjalen i hela världshistorien på otippade Lindex. SKA KÖPAS!


Nu låter jag som en modeblogg, eeew.

Av Anna Danielsson - 22 maj 2008 01:00

Jag har körlektion tidigt imorgon bitti så jag booorde sova om jag inte planerar att falla i koma bakom ratten och krascha Staan's Trafikskolas BMW.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards