Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Anna Danielsson - 6 maj 2008 23:44

namn: Anna Danielsson

ålder: 18

ögonfärg: Ganska så blå och tråkig

längd: 1.66½

vikt: För lite

bor: Sunnanå, Skellefteå

riktig hårfärg: Folk kallar mig blond, jag kallar mig mellanblond/ljusbrun

nuvarande hårfärg: Se ovan

klädstil: Rätt halvordinär

lyssnar på: Sånt som är bra

intressen: Djur, nörda kamera med mera

skola/jobb: Estetisk Bild&Form

drömyrke: Ingen aning

Civilstånd: FREEDOM

husdjur: Hund :)

familj: Mor, far, syster, hund

vänner: Jovars

kär: Nej

pojkvän: Nej

på fritiden: Brukar jag ha det hyfsat fullspäckat

är helst med: Roligt folk

bästa vän:  Orka favorisera

oanade talanger: Vissla & kolla i kors? ^^

favoritsport: Allt som har med hästar att göra, sen är hockey roligt att kolla på

favoritgodis: CHOKLAD

favoritdjur: Hund & hest

favoritsak: Kamera

favoritmat: Allt asiatiskt

favoritdryck: Cappuccino?

favorithemsida: Bilddagboken

tio snabba:



brunetter     blondiner (Sprolla rolla)

själv             med vänner

skype           msn

datorn          mobilen

katt              hund

nätshoppa    shoppa på stan

äta               dricka

tv                 dator

singel           upptagen

komedi        skräckfilm

Av Anna Danielsson - 6 maj 2008 22:46

SOVMORGON till 12.10 imorgon. Detta sker inte :'D Jag ska sova i 10 år eller nåt. Sen är jag ledig på fredag eftermiddag eftersom jag inte behöver göra engelska-omprov.


Umeå med klassen i övermorgon, mot Polen på fredag och Spanien om en månad och en dag.


Btw, kan någon hugga av min högra tumme? Den knakar så fort jag böjer på den och det är oerhört äckligt x'(

Av Anna Danielsson - 6 maj 2008 22:36

Men ja, har ni hört det senaste? Sveriges ska göras mer jämställt genom att man förmodligen ska byta ut den hyfsat klassiska vägskylten Herr Gårman mot - pam pam - FRU GÅRMAN!


Jag undrar om det helt seriöst finns hyper-feminister som på riktigt tar illa vid sig av att snubben på övergångsställe-skylten är en man. OMG, kvinnodiskriminering! Är det värt att slösa pengar på att byta ut en massa vägskyltar - bara för att förse Herr Gårman en kjol!? HAHA jag dör :( Det här är nästan kul.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards