Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Anna Danielsson - 3 maj 2008 17:33

VEM;
Vem är i rummet med dej? - Ingen
Vem fick du senast sms av? - Frida-zorr
Vem tänker du på nu? - Ingen
Vem pratade du senast i telefon med? - Frida eller Linnea, minns ej
Vems hus var du senast i? - Fridas
Vem önskar du var med dej nu? - Ingen
Vem är din favoritsläkting? - Kusinerna och mormor :)
Vem i din skola går dej mest på nerverna? - HAHA ska jag göra en lista?

VAR
Var går du i skolan? A-torp
Var är din telefon? - Framför mig
Var är din mamma? - I köket
Var sover du? - Jag sover inte
Var handlar du mest? - ICA-Torget
Var fick du tag i tröjan du har på dej? - H&M
Vart åkte du senast bil? - Stan

VAD
Vad åt du senast? - Pasta och baconsås
Vad drack du senast? - Saft
Vad är det för färg på dina byxor? - Jeans-blåa
Vad är den närmaste saken som är blå? - Godispapper
Vad gillar du mest med skolan? - Bild
Vad har du på fötterna? - Strumpor
Vad är din favoritfärg? - Alla utom senapsgul och gammelrosa.
Vilken film såg du senast? - Ska jag minnas det?
Vad hör du just nu? - En hårtork

Av Anna Danielsson - 3 maj 2008 17:24

Hur äventyrlig/vågad är du?

Har du:
[ ] Sett vilda delfiner i havet
[ ] Klappat en giraff
[ ] Slickat på en stolpe så din tunga har fastnat
[ ] Hoppat ner i en bur på zoo
[ ] Bundit fast någon i ett träd och lekt indian
[ ] Sparkat på gatlampor tills de slocknat.
[ ] Satt dig brevid en tiggare på stan
[ ] Gått med vinterkläder på sommaren/tvärtom
[ ] Piercat dig själv
[ ] Ställt dig och posat framför kameran med en främling
[x] Tagit i ett elstängsel för att se om det var el i (Det gör jag aldrig om)
[ ] Tagit sönder någons sak utan att erkänna att det var du
Summa: 1

 

[x] Fulat dig i en övervakningskamera
[ ] Badat naken offentligt
[/] Busringt till någon/plingat på någons dörr och blivit påkommen (Busringt men inte blivit påkommen. Fast det var ju et X antal år sen.)
[/] Hoppat fallskärm (Men tolkat med fallskärm efter en båt 100 meter upp i luften)
[x] Blivit jagad av ditt husdjur/djur

[ ] Åkt buss/tåg utan att betala
Summa: 4

[ ] Sagt "jag älskar dig" till någon du inte känner
[ ] Puttat ut någon mitt i gatan
[ ] Slagit sönder ett fönster
[ ] Simmat från en ö till en annan ö
[x] Åkt pulka nerför en riktigt brant backe
[/] Hoppat ur en bil i farten (Inte speciellt hög fart dock xD)

[ ] Försökt gräva upp en död person (WTF?)
[ ] Sprungit in i ett brinnande hus
[ ] Gungat över gungställningen
[x] Klättrat uppför ett berg
[x] Lagt dig ner på marken och låtsas vara död
[x] Byggt en koja i skogen
[x] Du har försökt klättra upp på en flaggstång
[ ] Stått på ena sidan av gatan och där har det inte regnat, men på andra sidan regnade det
[x] Du har fällt någon offentligt
Summa: 10½



[ ] Du har dragit ner någons byxor
[ ] Lekt att du var din idol
[ ] Spolat ner en fisk i toaletten
[x] Kastat tuggummi i någons hår
[ ] Klippt sönder ett gosedjur
[ ] Förstört någons nya fina bakverk
[x] Sminkat någon väldigt fult
[x] Åkt på rumpan nerför en trappa

[/] Gjort så någon brytit något (Det var i fyran, jag gjorde fart på en gungbräda så Frida flög av och bröt nyckelbenet :(
[ ] Råkat skrämma din mormor/farmor riktigt ordentligt
[x] Skrikit allt du har
[/] Gett någon en örfil (Inte seriöst. Haha)

[ ] Du kan inte inse att du har fel
Summa: 15



[ ] Sprängt en popcornpåse
[ ] Blivit biten av en apa
[x] Tappat din videokamera/digitalkamera/kamera/mobil.
[x] Ätit en väldigt förgammal matvara (Det var inte meningen)
[x] Sprungit/gått in i en stolpe
[x] Ramlat ur sängen när du sovit

Summa: 19



1-16 = Du är inte vågad alls! Vad gör du om dagarna egentligen?
17-34 = Du är en liten vilding, försök ta det lite lugnt med dina äventyr framöver!
35-50 = Ajjabajja, nu har det gått lite för långt! Du är visst en riktig vilding...

Av Anna Danielsson - 3 maj 2008 16:35

Råkade typ somna på altanen, hahaha.


Ikväll händer typ ingenting. Eller ja, om nån har lust att sitta och gagga på Kåffeinn eller liknande så är jag pååå. Någon?


Måste dock plugga äckel-matte först :(

Av Anna Danielsson - 3 maj 2008 14:30

Nu har jag degat på vår altan hur länge som helst, så jag är i alla fall lite brunare än vad jag var tidigare.


Nu far vi till Auschwitz om 6 dagar :O Shit pommes, det var ju nyss en månad kvar!


...och sen SpanieN! Ja, jag tjatar men ni får faktiskt överleva. Dock är jag grymt orolig över en sak gällande España - att min självdisciplin ska krossas och jag tar med en spansk vovve hem.

Av Anna Danielsson - 3 maj 2008 01:26

FY FAN VILKEN UNDERBAR JÄVLA DAG :D JAG HAR NUMERA ETT VÄLBETALT SOMMARJOBB! Måste ju sammanfatta denna fredag:


- Körlektion på morgonen som gick bra


- Klarade körkortsteoriprovet :D


- Hittade en apigt snygg klänning på H&M som jag ska köpa imorgon. Att jag faktiskt hittar och köper klänningar är sinnessjukt :O


- Middagen hos Frida visade sig vara ett suprise party för min och Linneas 18-årsdagar :P Det var oerhört trevligt, folket hade kirrat två tårtor och Frida hade lagat sinnessjukt god mat :D Fick typ en årsförbrukning av Body Shops cocos-handkräm i present, samt ansiktsmask, en skål, ett glas och en äggkopp x'D Danke iaf!


- Kommer hem och ser att jag är anställd hos Ängelholms Bär! Gagagaga :'D


...fast om jag känner mig själv rätt så håller INTE sån här tur i sig speciellt länge. Imorgon kommer jag förmodligen bryta benet eller liknande.


För övrigt så har vi (jag, Frida, Linn, Linnea och Rårå) börjat lösplanera resmål i höst :D Charterresa är ju inplanerat, uhu!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards