Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Anna Danielsson - 27 maj 2008 22:58

Drog ut på en säkert två mil lång moppetur tidigare ikväll, viklket var väldigt trevligt. For först upp mot Falkträsket där jag skådade tre renar, sedan vidare och in på en lång, mobbad grusväg som där man till slut kommer fram till Klutmarksbacken. For tillbaka genom Klutmark och Lund mot stan, drog till Ica Kvantum och köpte godis och sen en sväng till Medlefors och kollade efter bävrar - utan resultat.


Nu ska jag blogga om konst på engelska, det är inget jag gör frivilligt utan en skoluppgift. Om ni av någon anledning känner er jätteintresserade så är adressen http://artyartyarty.blogspot.com, tack och hej.

Av Anna Danielsson - 27 maj 2008 18:42

Denna skoldag var smått underlig, eftersom skolan är invaderad av treor som bland annat dansade i matsalen utklädda till talibaner och spelade Ghostbusters på högsta volym i korridorerna. Det är faktiskt småkul stämning på A-torp sista veckan, och än så länge har jag lyckats undvika vattenballongerna :)

Av Anna Danielsson - 27 maj 2008 15:46

Jeppjepp, i höst verkar det förmodligen som om det blir en Stockholmshelg med klassen :D Det lär ju bli Grönan, massa konstmusém, shoppa och parta med mera isf! Hoho.


Uppdraget att kolla upp vandrarhem och tåg har tillfallit mig och jag har nu kommit fram till att Backpackers Inn är mycket billigare än af Chapmans. Ska typ ringa dit nu och kolla om det går att hyra en hel sovsal för en klass.


Matteprovet gick åt helvete. Vad tror jag om mig själv, att jag kan få G i Matte B?


Orkester snart ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards