Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Anna Danielsson - 5 maj 2008 20:02

PLZ, ge mig en klump motivation så jag orkar städa mitt rum :( Jag skämtar inte, hela min garderob har förflyttats till en hög mitt på golvet - tillsammans med en resväska och diverse papper och skolböcker. Det är livsfarligt att beträda mitt rum, man riskerar seriöst att snubbla och bryta nacken eller liknande. Uuuh.


Har varit på stallet i eftermiddag.


BTW, ANNA DANIELSSON har hittat en KLÄNNING till skolavslutningen. Detta är sådant som bara inte sker, eftersom jag bara brukar hitta klänningar i XXXL alternativt dom som kostar 800 spänn. Men nu hade jag ju lite gratis peningar från presentkortregnet, så denna kirrades från H&M :')

Av Anna Danielsson - 5 maj 2008 15:48

Fick förresten nyss SMS av en av ledarna för Auschwitz-resan som avgår på fredag.


Bussen avgår från Skellefteå klockan 03.30 på natten. HAHA alltså, detta är inte friskt :'( HALV FYRA!? Hade varit lite trevligare att åka typ klockan 12 istället, då hade vi tydligen haft 2 timmars fritid i Stockholm innan vi skulle dra vidare mot Polen-färjan från Nynäshamn. Men näe, halv fyra på morgonen/natten åker vi! Vad händer :(

Av Anna Danielsson - 5 maj 2008 15:18

Tydligen så ska vi till Umeå med klassen på torsdag, kolla konst och hänga på stan :D Blir förmodligen trevligt.


Ikväll är jag HELT fri från förpliktelser i stil med pluggande och liknande, så jag tror att jag och Epa ska ut och fota eller nåt.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards