Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Anna Danielsson - 1 maj 2008 23:25

Snodde lista av Mims.


Har du en blogg?
Du läser den.



Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Bild ÄR mitt favoritämne.


Gillar du att flyga?
Nja


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Dunno
 


När sov du senast på golvet?
Minns inte, men det har skett ett antal gånger


Vilken är din favoritdrink?
Dunno


Gillar du din boende-situation?
Gillar huset men hatar staden och vill egentligen ha en egen lägenhet.


Vilken är din mammas hemstad?
Piteå


Din pappas hemstad?
Piteå


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Spelar ingen roll hur mycket jag sover, jag är ändå lika trött.


Gillar du senap?
Nej.


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Tillfälligt hjärnsläpp kanske?


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
André, tydligen o.O'


Vad är du allergisk mot?
Nyser av katter men bryr mej inte


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inga, tror jag.


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Har funderat på att bruka lite mer våld på mina öron, men det har jag övervägt i 2 år nu så vetefan om det blir nåt.


Kan du kasta macka?
O ja :D


Har du gråtit offentligt?
Typ inte


Läser du för skojs skull?
Jag brukade, men har slutat av nån anledning


När flög du senast?
London


Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen, men var en Sagan om Ringen-citatmaskin när jag var typ 12.


Hur många syskon har du?
Ett


Tittade du på tecknat när du var liten?
O ja :D


Kan du vissla?
O ja :D


När var senast någon stötte på dig?
Gills slem-turkar? :'(


Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
...varför skulle jag vilja umgås med en barnfamilj? xD


Vilken var den senaste filmen du såg?
Haha, jag minns seriöst inte.



Vilken svordom använder du mest?
Dom flesta.


Första utlandsresan?
Vet inte om Finland när jag var typ 5 gills, annars Kreta när jag var typ 6 år.

Av Anna Danielsson - 1 maj 2008 17:57

Kvällssol + Rovön/Medlefors = Anna ska fota. Hoppas jag ser bävrar :D


Imorgon är det middag hos Frida med en del folk, vilket blir väldigt trevligt, särskilt eftersom man i princip blir bjuden på lyxbuffé när Frida fixar mat.


Jag har förresten bestämt mig - NU TILL VECKAN ÄR DET FANIMEJ GODISFRI VECKA SOM GÄLLER. Jag ska SLUTA trycka i mig godis och dylikt 24/7, det enda jag gör är att typ tortera mina tänder och mitt blodsocker. Eftersom jag inte ens lyckas gå upp i vikt av allt skit jag proppar i mig så är det inte värt det.


Käkar jag en enda chokladbit mellan måndag och fredag i veckan får ni sparka mig i ansiktet, på riktigt.

Av Anna Danielsson - 1 maj 2008 17:03

Nu har jag övningskört E4 till Bureå och hem, vilket faktiskt gick hyfsat. Har även lämnat in intresseanmälan om sommarjobb på Coop, egentligen var det för sent men jag lämnade in ändå, in case att jag inte får jordgubbsjobbet. Jag hade tydligen nog med "meriter" i alla fall.


Efter maten ska jag nog grabba kameran och cykla en sväng till Rovön och fota.

Av Anna Danielsson - 1 maj 2008 13:45

Jag NÖTER körkortsteori, min hjärna är överdoserad av stopplikt-regler av olika slag. Sen har jag NÄSTAN lyckats bli lite brun eftersom jag sitter och pluggar på altanen, wohooo!


Ska ut och övningsköra samt hämta jobbansökningsblankett på Coop i eftermiddag. In case att jag inte får jordgubbsjobbet. Annars blir det panikskaffa skogsplanteringsjobb xD


1 vecka och 1 dag till Auschwitz

1 månad och 6 dagar till Spanien

Av Anna Danielsson - 1 maj 2008 01:49

Först var vi i en kvartersgård på Nyckelgatan (Sunnanå), vilket var trevlig trots USEL musik. Efter lite jenkadans med mera drog vi av okänd anledning ut och åkte bil och promenixade i Bonnstan. Värt? Kanske.


När vi kom tillbaka hade festen tydligen dött, och vi fick höra att alla folk tydligen var vid Balder så vi åkte dit och fann några random folk samt poliser som minglade runt. Inte så kul, så vi bestämde oss för nattmat på Max. Inte så smart, eftersom kön 20 mil lång, så vi drog till Krysset och åt istället.


Därefter traskade jag hemåt genom hela förbannade Sörböle och halva Sunnanå. Jag tycker om att promenera på natten, men att promenera i t-shirt + väldigt tunn vårjacka är ett måttligt smart drag när det bara är några få plusgrader. Jag frös seriöst som ett djur, kom hem för typ en kvart sen och mina fingrar är fortfarande så djupfrysta att jag skriver dubbelt så segt som vanligt på tangentbordet.


Vet ni vad jag ska göra imorgon? Skita i att ställa väckaren och bara SOVA. Jag lovar att det var ett halvår sen sist.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards