Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Anna Danielsson - 28 maj 2008 23:02

Stycket i detta klipp - samt två till stycken - är det tänkt att jag ska lära mig till imorgon.


Jag fick den igår. TACK SÅ MYCKET FÖR DETTA :')


...>.<

Av Anna Danielsson - 28 maj 2008 22:56

Btw, när jag körde hem längs Lantmannagatan så var det gul och fin kvällssoool över hela Sunnanå - klockan 10 på kvällen. Nu är det sommar känns det ju faktiskt som :D


...och jag är otroligt frustrerad för tillfället. Anledningen är att det är så GRYMT mycket jag vill, men pengarna kommer inte räcka till. Snart är det Spanien och sen jobb, sen förhoppningsvis PDOL och Way Out West, charterresa med Sörböle-gamlingarna (jag, Linnea, Linn, Frida och Rårå, typ?) i höst. Vill även till Globen Horse Show, till Gotland, LONDON och en massa mer. GAH!


Mer långsiktiga och typ helt bestämda planer är jobb i Norge nästa sommar (det SKA jag skaffa), jobb på islandshästgård på Island och luffa i Asien/Oceanien om två år. Men jag vill ju mer, MAAAH!

Av Anna Danielsson - 28 maj 2008 22:24

Byta till en ful design kan dom göra men inte fan kan dom få Bilddagboken att sluta lagga. GAGAGAGA.


HAHA kvällen ägde. Fotogruppen is the shit :'D

Av Anna Danielsson - 28 maj 2008 17:43

Jag vill alltid vara 18 år. Det måste tammefan vara den ultimata, underbaraste åldern. Stanna alla klockor tack! :(


Snart sitter man på hemmet med en rullator. Bwäääh :'(

Av Anna Danielsson - 28 maj 2008 17:32

Dagens låt. Eva Cassidy var en människa som kunde sjunga, alltså.

Av Anna Danielsson - 28 maj 2008 17:05

HAHA formredovisningen med klassen gjorde min dag. FLUM

Av Anna Danielsson - 28 maj 2008 16:02

Jag vill kräkas på det faktum att Youtube inte funkar.

Av Anna Danielsson - 28 maj 2008 15:55

Har nu föreläst för en klass sjuor (Emelies klass) om Auschwitz. Grymt skumt att vara tillbaka på Sörböleskolan, den har då fan inte blivit mindre skabbig.


Avslutningsgrillning med fotogruppen ikväll, middag och bio med Auschwitz-resegänget på fredag, fotoutflykt till Örviken med fotogruppen på lördag morgon och oplanerad lördagkväll :)


Sen har jag en massa skoljobb att göra egentligen, men det förtränger jag någon dag till.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards