Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Anna Danielsson - 20 maj 2008 23:17

Det går rykten om att det är nån gratis event kallad Kulturnatta i Umeå på lördag. Om man ska dra dit ska noggrannt övervägas, för det lät som kul.

Av Anna Danielsson - 20 maj 2008 17:34

Helt seriöst, i sommar ska jag lära mig äta surströmming.


Jag har gett denna lilla fisk med mycket suspekt odör flera chanser, men jag kan helt seriöst inte tycka att det är gott. Är jag den enda norrlänningen i världen som uppenbarligen inte föddes med nån gen som gjorde att jag avgudar denna maträtt?

Av Anna Danielsson - 20 maj 2008 15:37

HUR:

Går du: Med fötterna

Svarar du i telefonen: Med ett oftast väldigt oengagerat "Hallååå"

Fördriver du tiden: Datra

Mycket pengar har du: Helgmorgontidningsförsäljning (långt ord) makes me rich :')

Tjänar du pengar: Ja

Ofta diskar du: Men diskmaskin, daaah

Ofta städar du: När hela mitt garderobsinnehåll + skolböcker förflyttat sig till mitt golv i form av ett X antal oidentifierbara högar som man måste klättra över, då börjar jag överväga städning.

Många stör du dig på: Jag skulle kunna skriva en lista

Ofta träffar du din familj: Hela tiden




TROR DU:

Att du kommer bli något: Förhoppningsvis :)

På Gud: Nej

På rymdvarelser: Nej

Att folk tycker om dig: Nej

På ett liv efter detta: Nej

Att fiskar kan tänka: Varför inte?

Att du kommer leva länge: Förhoppningsvis

Av Anna Danielsson - 20 maj 2008 15:30

Nääähäpp. Har kollat om man kan vaccinera sig hos privatläkarklinik eftersom vårdcentralen vägrar pga strejken, men det fick man tydligen inte - för det räknas som strejkbrytning. HEJ OVACCINERAD ANNA SOM ÅKER TILL SPANIEN OM 18 DAGAR!


Finns seriöst inget roligare sätt att avsluta en skoldag på än att spela brännboll med klassen, för övrigt :D Haha.


Jag ska på någon form av vårkonsert ikväll, det blir väl typ...spännande? Sen ville typ Epa att jag skulle joina henne, dra till E-Fyran och spela Guitar Hero.


På fredag blir det typ mat-ätning hos Linn med folk. Kolla, det är tisdag och jag planerar redan helg.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards