Alla inlägg under maj 2008

Av Anna Danielsson - 27 maj 2008 18:42

Denna skoldag var smått underlig, eftersom skolan är invaderad av treor som bland annat dansade i matsalen utklädda till talibaner och spelade Ghostbusters på högsta volym i korridorerna. Det är faktiskt småkul stämning på A-torp sista veckan, och än så länge har jag lyckats undvika vattenballongerna :)

Av Anna Danielsson - 27 maj 2008 15:46

Jeppjepp, i höst verkar det förmodligen som om det blir en Stockholmshelg med klassen :D Det lär ju bli Grönan, massa konstmusém, shoppa och parta med mera isf! Hoho.


Uppdraget att kolla upp vandrarhem och tåg har tillfallit mig och jag har nu kommit fram till att Backpackers Inn är mycket billigare än af Chapmans. Ska typ ringa dit nu och kolla om det går att hyra en hel sovsal för en klass.


Matteprovet gick åt helvete. Vad tror jag om mig själv, att jag kan få G i Matte B?


Orkester snart ^^

Av Anna Danielsson - 26 maj 2008 20:37

Jag sitter här med en stor tallrik räkor framför mig som jag doppar i mangoraja-dressing och äter. Varför? För att det nästan kommer upp i nivå med choklad när det gäller godhets-faktor, och då är det allvar :'D


Btw, dagens upptäckt - om man blandar Loka Päron och FunLight Lime så får man läsk med Piggelin-smak :D

Av Anna Danielsson - 26 maj 2008 19:10

Hoho, jag vart otippat nog råtagg på att fara ut och springa. Ska därför ta med vovven och dra typ nu.


Har fått en helt klockren kommentar på Bilddagboken för övrigt, på en bild där Mio springer runt med en pinne i käften och ser allmänt glad ut: "Endast collie kan se sådär nördigt lyckliga ut, det är nästan pinsamt." Haha, så sant xD Och Mio är för övrigt aldrig nöjdare än när han får följa med ut i löpspåret, så han lär ju flyga i taket av lycka nu.


Sen ska det pluggas matte, för imorgon avgörs mitt öde.

Av Anna Danielsson - 26 maj 2008 18:35

Både jag och syster fick ett brev från Länsförsäkringar idag: "Varning, vi misstänker att ditt bankkort kan ha hamnat i orätta händer." Hela jag förvandlades till ett stort "WTF" och jag löpte till telefonen och spärrade det. Väntar nu på ett nytt med ny kod. Vad händer med världen!?


Jag har för övrigt tillfälliga tics i höger ögonlock xD Haha.


Ska ut och springa snart. Kul grej att det regnar bara.

Av Anna Danielsson - 26 maj 2008 09:59

Jag har iaf G i spanska. Om jag hade orkat plugga typ 5 minuter på hela året så hade jag lätt fått VG, men jag är helt enkelt för sämst & oambitiös. Aja, jag är typ nöjd ändå.


Imorse var jag en oerhört snäll storasyster och moppe-skjutsade en försenad Emelie till skolan. Emelie, om du läser det här så förväntar jag mig godis. I mängder.


Nu väntar jag på att mina classmates ska sluta sina respektiva individuella val (vi slutade 40 minuter tidigare) så att jag kan käka lunch.


Idag ska jag till stallet I think.

Av Anna Danielsson - 25 maj 2008 23:28

Sista hela skolveckan börjar då. Den lär bestå av att ducka för treornas traditionalla vattenballonger i korridorerna :)


Nu ska jag sova, vilket är lite ovanligt.

Av Anna Danielsson - 25 maj 2008 14:38

Skriver jag G på mitt extra-ekvations-matteprov på tisdag + lämnar in en kompletteringsuppgift så får jag G i Matte B. Detta är något jag suktar efter så jag ska plugga som en jävla gris.


Ska till stallet alldeles strax, sen kanske och kolla på Emelies fotbollsmatch i Byske.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards