Alla inlägg under maj 2008

Av Anna Danielsson - 25 maj 2008 01:26

Hur gammal är du om fem år?

23 år, vidriga tanke :|




Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Min familj




Hur lång är du?

1.66½ cm




Vilken är den senaste filmen du sett?

Haha, minns ej.




Vem ringde du senast?

Frida eller Amanda




Vem ringde dig senast?

Amanda




Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Okej :)"




Föredrar du att ringa eller skicka sms?

SMS är smidigare




Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Inget av dom




När såg du senast din mamma?

Idag




Vilken ögonfärg har du?

Ordinärt blåa




När vaknade du i dag?

Klockan 9 av helvetes-väckarklockan




Vilken är din favoritjulsång?

Vet inte om det är en julsång egentligen, men Greensleeves




Vilken är din favoritplats?

Stockholm, London och Amsterdam utan inbördes ordning




Vilken plats föredrar du minst?

Skellefteå




Var tror du att du befinner dig om tio år?

Stockholm eller London




Vad skrämde dig om natten som barn?

Mårran från Mumindalen xD




Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Höll på fullt allvar på att garva lungorna ur led på färjan till och från Polen.




Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär




Hur många kuddar har du i sängen?

En



Hur många landskap har du bott i?

Bara Västerbotten




Vilka städer har du bott i?

Enbart helvetes-Skellefte -.-




Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor utomhus, strumpor inomhus? :o




Är du social?

Oftast, men det varierar kraftigt




Vilken är din favoritglass?

Nogger, Magnum med mera




Vilken är din favoritefterrätt?

Ugnsgrillade bananer med sirap och glass <3




Tycker du om kinamat?

Avgudar kinamat :'D




Tycker du om kaffe?

Ja




Vad dricker du till frukost?

Juice




Sover du på någon särskild sida?

Mage eller sida




Kan du spela poker?

Ja, dock är jag sämst - ändå vinner jag rätt ofta.




Är du en beroendemänniska?

Om man kollar på mitt chokladintag så ja




Känner du någon med samma födelsedag som din?




Vill du ha barn?

Nej, aldrig




Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, halvdan spanska och...rövarspråk?




Har du någonsin åkt ambulans?

Nej




Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet, hatar allmäna pooler. Så förbannat äckligt.




Vad spenderar du helst pengar på?

Resor




Äger du dyrbara smycken?

Nej




Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Cityakuten, Six Feet Under som inte går längre, House med mera




Kan du rulla med tungan?

Ja




Vem är den roligaste människan du känner?

Dunno




Sover du med gosedjur?

Nej




Vad har du för ringsignal?

Humpty Dumpty




Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Finns väl nån kartong I guess




Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Ett lexikon




Flirtar du mycket?

Nej




Kan du byta olja på bilen?

Hoho, jag har inte ens körkort än o.O




Har du fått fortkörningsböter någon gång?




Vilken var den senaste boken du läste?

Jag har pinsamt nog inte läst nån bok sen Wuthering Heights.




Läser du dagstidningen?

Ja, Norran ftw xD




Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej




Dansar du i bilen?

Om jag känner för dej x'D




Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Lär ha varit Lugna Favoriter eller Mix i bilen




Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Minns ej




När var du i kyrkan senast?

Miiinns inte :O 



Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Tror det var 4 nätter på raken, kan ha varit tre. Uppe i Hemavan-fjällen iaf, och det regnade in genom tältduken alla nätter.




Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Dunno

Av Anna Danielsson - 25 maj 2008 01:19

Äntligen är mitt öron-sus/ring i höger öra borta, förresten :O Trodde seriöst att jag hade lyckats skaffa tinnitus från E-Fyra-konsert-grejen i torsdags xD Jag och Emelie Peee var intelligenta nog att sätta oss på golvet bredvid typ bas-högtalaren nämligen.


Imorgon har jag hört rykten om att vi skulle ut och klättra med hästarna på ridlektionen, det lät som småkul :)

Av Anna Danielsson - 25 maj 2008 00:46

Jag och Amanda såg faktiskt schlagern. Bland det mest patetiska jag har sett, och pricket över det jävla I:et var när Björn Gustafsson skulle presentera Sveriges poäng. HAHA vad gjorde han!? :( Ofta nån i Europa kommer fatta att han är komiker. Nu är svenskar dumförklarade för all framtid x'D


Har för övrigt övningskört och ätit godis idag. Imorgon ska jag sysselsätta mig med något lite mer givande - nämligen matte-plugg. Mitt öde avgörs på tisdag, jag ska göra IG-prövningar på de proven som jag inte klarat (vinglar mellan G och IG) och kan alltså få G i matte B :O Isåfall är mitt liv komplett.

Av Anna Danielsson - 24 maj 2008 11:39

Haha, nu är jag smittad av någon form av nostalgi-sjuka eller nåt. Sitter på Youtube och snokar efter gamla klipp från serier man kollade på som liten :'D


Jag var förmodligen jordens största Tintin-nörd som liten.

Av Anna Danielsson - 24 maj 2008 02:41

Egentligen, man måste ju förmodligen vara född under tidernas absolut sämsta årtionde.


Seriöst, 90-tal. 70-talet och 80-talet verkade ju till exempel hur kul som helst. Vad hände egentligen under 90-talet förutom extremt fula kläder och Spice Girls? :(

Av Anna Danielsson - 24 maj 2008 02:37

Haha, jag spårar ju.


INTROSÅNGEN! <3

Av Anna Danielsson - 24 maj 2008 02:33

Serri, jag var 1 år när jag såg det här och jag minns det fortfarande! Haha :'D

Av Anna Danielsson - 24 maj 2008 02:31

Mer nostalgi

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards