Alla inlägg under juli 2008

Av Anna Danielsson - 13 juli 2008 11:21

Min familj ringde mig nyss. De är nyanlända till Kroatien och ville bara trakassera mig genom att upplysa mig om temperaturen därborta, vilket är 28 plusgrader. Tack så mycket, jag gick ut med hundarna i regn imorse.


Nu ska jag strax jobba.


JAG ÄR TOKPEPP PÅ TRÄSTOCKS :D


...apropå ingenting.

Av Anna Danielsson - 13 juli 2008 11:00

HAHAHA, sjukare kväll än igår går inte att hitta nånstans! Jag har funderat länge och kommit fram till att det fanns ingenting som INTE spårade xD


Det började som en trevlig brännbolls-tillställning "bakom Alimak", vilket var Elises väääldigt utförliga vägbeskrivning. Jag körde runt Alimak i 10 år, hamnade i ett random villaområde, gav upp och stannade för att ringa Petra & Elise. Då kom räddningen i form av Lagerhjelm och Anton som kom körande i bil, så jag följde efter dom och till slut hittade vi :P


Det blev brännboll ett tag och det var en hel klump blandat folk där, senare övergick det dock i någon form av fest då några drog hem och vi andra for till stan (jag, Elise, Petra, Malin, Sara och Carro) och vandrade runt. Vi tjoade runt i några timmar (det spårade ur), sen drog vi alla hem till mig och såg This Is England (eller alla somnade utom mig) och sen slumbade alla här :P


Jag har återigen tagit upp min (o)vana att sova 4 timmar per natt. Väldigt kul.


Ikväll ska jag och Bodén hitta på nå, JOINA FOLK!

Av Anna Danielsson - 12 juli 2008 04:00

http://www.uchu-country.com/works/hairhats.html

Klicka och förstora! Där snackar vi frisyrer alltså O.O'

Av Anna Danielsson - 12 juli 2008 02:44

Jag är LEDIG IMORGON :'D Och nåt mer bra händer...MIN ENSAMMA VECKA BÖRJAR. Min familj dissar mig nämligen för Kroatien, så jag får ha huset för mig själv en vecka :) Förutom hundarna då. Så jäkla najs :D


Sen blir det massa kul framöver. Födelsedagskalas i mitt hus med (förmodligen) massa folk, TRÄSTOCKS, 08-Mimmi kommer eventuellt upp till festivalen eftersom hon lix är i Ångermanland och sen är det PDOL HELGEN EFTER :D Pepp för faaan!

Av Anna Danielsson - 12 juli 2008 02:42

Balzac var gräsligt trevligt, trots att vår lilla grupp folk som skulle dit förminskades till tre pers :) Dansa en hel kväll i epilepsi-ljus och avsluta med kram/allsångsring till Jason Mraz med totala randoms xD Måste göras om ffs :) Till skillnad från O'Learys var det här astrevligt. Kände mig dock lite elak ett tag där.

Av Anna Danielsson - 11 juli 2008 13:25

Snodde en ful lista från systers blogg.




Hur lycklig är du?

[ ] du har en pojkvän/flickvän. (Men jag är jävligt mycket lyckligare som singel, jag vill vara ifred och ha ett liv.)

[x] du har ett eget rum. 

[x] du har en mobil.

[x] du har en iPod/MP3 spelare.

[x] dina föräldrar är fortfarande tillsammans.

[ ] det finns en pool på din gård.

Total: 5




[x] du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.

[ ] det finns en dator/laptop i ditt rum.

[x] du har aldrig blivit nedslagen.

[x] du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.

[x] du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på. (xD ?)

[x] ditt rum är stort nog för dig.

Total: 5




[ ] du har över 50 kompisar på Bilddagboken (44 :P)

[x] du har bilder på Bilddagboken (Är jag lyckligare för att jag har bilder på Bilddagboken? W00T!?)

[x] dina föräldrar låter dig ha bilder på Bilddagboken

[x] du samlar på något normalt.

[/] du längtar till skolan. (Ibland)

[x] du spelar någon sport (Antar att hästar gills)

[x] du brukar göra något efter skolan.

Total: 5½




[ ] du äger en bil.

[ ] du brukar inte bråka med dina föräldrar.

[ ] du är nöjd med ditt utseende.

[/] du har bra självförtroende (Beror på vilket sätt man menar)

[ ] du har aldrig fått IG.

[x] du har vänner.

Total: 1½




[x] du vet vad som händer i världen.

[/] du bryr dig om folk. (Beror på vad det är för folk)

[/] du är nöjd med ditt liv. (När jag har skaffat ett liv, dvs flyttat härifrån, kommer jag vara komplett nöjd)

[x] du kan mer än ett språk.

[ ] du har ett nickname.

[x] du har ett husdjur.

[x] du kan hela texten från 5 låtar.

[ ] Du har inga fiender (Inga märkbara iaf :D)

[/] du är en ganska snäll person (Varierar väldigt kraftigt)

Total: 5½




Multiplicera sammanlagda summan med 3

Totalt: 67

0-30 olycklig

30-50 allt är inte riktigt som de ska

50-70 normal

70-102 överlycklig

Av Anna Danielsson - 11 juli 2008 01:01

GLÖMDE MITT KIT-OBJEKTIV HOS MORMOR I PITEÅ. Tummen upp på detta faktum, Anna!


Är ÄCKLIGT trött, sov typ 3-4 timmar inatt skulle jag gissa.


Har sett No Country For Old Men ikväll. 50% av folk som har sett den hatar den, och resten älskar den. Jag tyckte den var bra.

Av Anna Danielsson - 10 juli 2008 22:04

Var hos mormor i Piteå idag, vi åt palt & rökt sik (fast inte tillsammans). Sen hade vi en mini-sightseeing med bilen runt Piteå. Bl.a så drog vi och kollade på pappas barndomshem, mormor och morfars gamla hus, hyreshuset där farmor bodde när hon levde osv. Nostalgi of doom, känns ibland som om Piteå är lika mycket min hemstad som Skellhell :P Jag minns när morfar levde och han och mormor bodde i villa, vi brukade vara där rätt mycket på somrarna. Jag och kusinen brukade springa runt på deras stora tomt när vi var små, också minns jag att vi gjorde "soppa" av blommor i en vattentunna på gården xD Vi var väl typ fem år. Sen brukade jag alltid få gå och köpa tablettaskar på Ica som låg nästan bredvid, det är nedlagt nu. GAH, det där var så längesen, jag är snart i rullator-ålder känns det som :'(


För övrigt, det som gjorde min dag idag var att Vera (en annan av Spanien-volontärerna) ringde och berättade att Elinor ska adoptera Bojsi :D Bojsi var en stallhund som bodde bredvid SOS, han fick knappt nån mat och ägarna lämnade bara kvar honom ensam där på nätterna, så han följde efter oss hela tiden för att få sällskap. Snällare och trevligare hund är svårt att hitta, och nu ska han få komma till Sverige :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards