Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Anna Danielsson - 6 juli 2008 21:20

Imorrn bitti kommer Norran (lokaltidningen) hit och ska skriva om SOS Animals och Fred. Jag kan bara hoppas på att dom använder mestandels mina SOS-bilder till artikeln och inte tar nån grotesk bild på mig och her på tidningens förstasida så att hela Skellefte måste sätta frukosten i halsen vid åsynen av mitt fula nylle. Aja, nu får iaf SOS uppmärksamhet och förhoppningsvis fler volontärer!


Igår var Linn, Amanda och Rebecka här och vi satt och random-tjattrade och fikade. Sen drog Linn & Rebecka hem och jag och Amanda blängde på TV och hade världens tur - random-slog på SVT också var det först Six Feet Under och sen Maloney & Rose (brittisk deckare) :D Haha. För övrigt, är det nån som inte har sett Six Feet Under så SE, iaf de första säsongerna innan det spårar ur som de flesta TV-serier (utom Cityakuten) gör efter ett tag. Totalt jävla makaber och väldigt underhållande (och även småtragisk) serie om en småudda familj som äger en begravningsbyrå.


Idag har jag sålt jordgubbar i 7 timmar igen - iförd fleecetröja och vinterjacka - i juli. Smått patetiskt. Vart tog sommaren vägen?


Nu har jag nyss varit ute med hundarna. Gick till stan, och det var finare än finast ute. Ena sidan av himlen var helt gulrosa och mittemot var det en stor regnbåge. Självklart är det vid sådana tillfällen man alltid lyckas lämna kameran hemma.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards