Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Anna Danielsson - 16 juli 2008 10:14

Hör ett brak i köket, går dit och kollar och hittar hunden ståendes på köksbordet. Wtf, mongo :(


Nu tänkte jag och Mimmi egentligen ut på sightseeing i Skellhell, men då har hon somnat :P Lyckat.


Jag åt Frasses-middag igår (pommes-meny) och det blir samma sak till lunch idag. Jag är för dålig för matlagning x'D

Av Anna Danielsson - 16 juli 2008 02:07

Hittade en asful frågelista och jag har tråkigt så whatever.


Namn: Anna
Född i: Skellefteå
Utmärkande drag: Bred näsa, framtands-glugg, allmänt småful, spe och blåögd
Sällskapsspel du gillar att spela: Monopol och TP :'D
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Havet
Vad använder du för parfym: Mexx Waterlove & Ralph Cool
Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: Gaaah, kinamat i stora mängder och sen en massa choklad.
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Vad som helst utom Anna. Fy fan xD
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Nån tragisk
Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: Äcklig
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: 1
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 5
Vad tänker du på när du inte kan sova: Ingenting, jag lyssnar på musik
Vilken tävlng skulle du helst vilja vinna: Vet inte
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Spela gitarr kanske? Eller laga mat.
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Att jag hittar en liten och hyfsat billig lägenhet i Sthlm inom ett år
Du ritar när du pratar i telefon? Ibland
Du önskar att du var smalare? Verkligen inte >.<
Du kan spela piano? Ja
Du har snott pengar från dina föräldrar? Nej
Du har gått på bio ensam? Nej
Du gillar att bli fotograferad? Nej
Vad är den minsta summa pengar du skulle kräva för att äta hundbajs: Skulle inte göra det för någon summa.

Av Anna Danielsson - 16 juli 2008 01:59

Jag måste ju ha nån hjärnskada som gör att jag aldrig går och lägger mig, alternativt bara väldigt dålig självdisciplin :( Jag ska dra och hämta 08:an tidigt imorgon bitti, men jag kommer typ somna på moppen och panga in i ett träd ist.


Har på känn att min snittsömn per natt för tillfället (4 timmar) kommer att förkortas till cirka 2 timmar när det vankas Trästocks xD Jag är pepp, however.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards