Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Anna Danielsson - 14 juli 2008 14:42

Det skulle ju som bli en halverst seriös shoppingrunda på stan idag förövrigt, iniativ av diktator Bodén :) Så vi sprang på affärer och provade kläder, och jag köpte otippat nog en tröja för 200 spänn på Indiska :O Det otippade är att jag köpte en tröja för 200 spänn, samt att det som sagt var på Indiska. Men den var äckligt snygg och i rätt storlek (vilket alltid är lika chockerande) så wtf.


När jag skulle betala gjorde jag en otrevlig upptäckt och fick panik: "VAAAR ÄR MITT BANKKORT?" Kom sedan på att det låg hemma i mitt rum eftersom jag inte har orkat stoppa tillbaka det i börsen efter Balzac, så jag (som ALLTID är kontant-lös) stod där pank i kassan. Fick panik-snylt-låna pengar av Amanda. Det blev ingen moppetankning och ingen ny mascara (min är nämligen helt slut) på grund av penga-brist, fail. Hittade dock en bensindunk i garaget till min stora lycka, och tankade som vanligt på gården - förutom at jag just den här gången råkade splatta till röret och splasha bensin över halva uppfarten och moppen. FAAAIL


Aja, snart ska jag jobba, med mitt flyt kommer jordgubbarna döda mig :)

Av Anna Danielsson - 14 juli 2008 14:41
Click here to create your own painting.

Jag gjorde samma grej som min kusin på hennes blogg, en målning baserad på personlighetstest. NEJ, jag är verkligen inte uttråkad.

Av Anna Danielsson - 14 juli 2008 09:41

VITHATTEN, JÖRN, VÄSTERBOTTEN

"Det är ett ödsligt vildmarksområde i norra delen av landskapet som har en övergiven by vid namn Vithatten. Här har då och då jägare passerat som sett svävande spökgestalter på byns vägar, dessa har sedan bara gått upp i intet. I fönstrena har man sett ansikten och över platsen har man hört skrik som får blodet att frysa till is."


Dit blir det förmodligen att fara nån dag framöver, om man lyckas packa en bil full :D Joina?

Av Anna Danielsson - 14 juli 2008 00:44

Fields of Gold, och nä, det är inte Eva Cassidy som har skrivit den men hon gör den typ 70000000 bättre än originalet.

Av Anna Danielsson - 14 juli 2008 00:36

Jag bor HELT ensam i vårt hus en hel vecka, vilket är UNDERBART. Jag är galet nöjd, får äntligen vara ifreeed :D

Av Anna Danielsson - 14 juli 2008 00:28

Den här kvällen har spenderats med att gå broarna runt med Amanda, Sara och Bodén + hundarna, därefter träffade vi Emo & Linn M och for och fikade på Ainas som var det enda jävla öppna caféet i stan. Därefter nördade jag, Amanda och Linn B SingStar, haha.


Imorgon trodde jag att jag hade morgon-säljarpasset på jobbet, men jag hade tydligen kvälls! :P Vilket blooper jag höll på att göra, kul om jag hade missat min sovmorgon (eller ja, till 9 istället för 7 för hundarna måste ju ut). Iofs är morgonpasset bäst, för det är lugnt (inte så många gnälliga kunder), kort och man har det överstökat fort. Nu blir det tydligen shoppingrunda med Amanda und Bodén på stan :O


Och på onsdag blir det 08-besök, Mimmi styr kosan hit och tajmar in Trästocks perfekt :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards