Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Anna Danielsson - 9 juli 2008 14:47

Strejkar kommer verkligen alltid så olägligt som de bara kan.


När jag skulle till Spanien strejkade sjuksköterskorna, vilket ledde till massa krångel med vaccin-tider.


Nu anländer buss-strejken till Västerbotten, precis när min 08-vän Mimmi eventuellt tänkte ta en tripp upp till Skellefteå nästa vecka. Hon råkar nämligen befinna sig hos släkt i Norrland (Ångermanland) redan så då skulle hon i såfall komma upp lägligt till Trästocks, men nähä, då är Linje 100 avstängd från den 10 juli. Hur fan kommer folk överleva utan Norrlandskusten-bussarna!?

Av Anna Danielsson - 9 juli 2008 09:28

SJÄLVKLART, som jag trodde, så tabbade jag uppkörningen :)


Alla gnäller alltid på att jag alltid kör för fort, så jag tänkte "NU JÄVLAR" och körde långsamt och lugnt, iaf inne i stan - vilket vart lite overkill, det blev "för defensiv körning" :(


Droppen som knäcker kamelens rygg är ändå att jag lyckades sjabbla bort/glömma uppkörningsprotokollet på vägen från Trafikskolan nånstans. Detta innebär att jag måste göra om allt nästa uppkörning, för jag har inte kvar bevis för att jag har klarat t.ex säkerhetskontrollen och allt det där :( Hahaaa


Jag är patetisk, men får trösta mig med att min tragik iaf är underhållande för omgivningen :')

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards