Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Anna Danielsson - 21 juli 2008 23:54

HUR mycket kan det regna på en och samma dag? Rekord slogs nog helt seriöst idag >.<


Jag har sovit ungefär 3 timmar per natt i en vecka nu. Min familj har dock kommit hem från Kroatien nu, så jag har inte ensamt ansvar över hundarna längre :P

Av Anna Danielsson - 21 juli 2008 23:24

Har fortfarande inte sammanfattat sista Trästockskvällen, så jag gör det nu.


Jag mötte Frida på plats och vi gick runt och väntade på folket i tusen evigheter. Jag höll på att frysa ihjäl. Till slut anlände Amanda, därefter började folk droppa dit - Emo & CO + massa classmates bland annat, så det var som trevligt. Vid midnatt nån gång tänkte vi se Kleerup, dock var det det värsta jag hört i mitt liv. Jag, Amanda och Frida kapitulerade och gick därifrån. Amanda och Frajdi skulle hem och sova och jag skulle på typ...Emos efterfest, var dock tvungen att dra hem och rasta hundarna först. Därefter cyklade jag tillbaka till stan och Max, där alla tydligen var. Max-kön räckte ända ut ur restaurangen o.O


Efterfest-skaran hade minskat kraftigt till Emo, Samuel, Matilda, Malin och Petra xD Vi började i alla fall vandra mot Matildas lägenhet, och vägen dit blev minst sagt skum. Det började med att Malin och Matilda välte i en buske, sen träffade vi på tre stycken småsuspekta 40-plus-snubbar. En av dem kom löpande och frågade "Får jag gå med er?"


Emo: Nä, vi är en sluten gemenskap.

40+: Ääämen vafaaan...jaaag går här ändå.

Emo: Okej, men du får inte prata med oss.


HAHA jag höll på att dö. Efter att ha stalkat oss på ett rätt läskigt vis ett tag så gav snubben i alla fall upp.


Jag, Emo och Samuel blev pepp på att gå in på festivalcampingen och kolla, och när vi gjorde det så såg jag en kiosk. Min primitiva del av hjärnan tog över när jag såg choklaaad så jag ställde mig i kön som var det segaste jag varit med om. Att packade folk skrålade Marilyn Manson var inte direkt nån stämningshöjare heller, och när en snubbe puttade till mig och tog min plats i kön transformerades jag ögonblickligen till en surkärring och fräste nåt i stil med "MIN PLATS!" Aja, jag fick min kexchoklad till slut.


När vi äntligen kom fram till Matildas lägenhet (en GIGANTISK etta, jag är mer än sotis) så gjorde vi ett halvhjärtat försök att se filmen Snakes On A Plane, men vi gav snart upp och istället bakade Emo chokladbolssmet klockan halv fem på morgonen som vi åt. Sen drog jag hem och sov i några få timmar innan hundarna skulle ut.


Sammanfattningsvis hyfsat kul kväll :'D

Av Anna Danielsson - 21 juli 2008 13:49

http://www.fotosidan.se/cldoc/19922.htm


Såna folk är typ mina förebilder i livet. Ska lätt göra något liknande någon gång.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards