Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Anna Danielsson - 30 juli 2008 18:26

Idag har jag vaccinerat mig igen - mot bara TBE (hjärnhinneinflammation), för rabiesvaccinet var slut o.O Och jag överlevde. Inget svimmande den här gången ^^


Vid fyra-tiden for jag, Amanda, Linnea och Amandas broder (som fick agera chaufför) till Hamptjärn för att bada. Det var lättare sagt än gjort. Det var typ tre-fyra år sedan jag var där (sjön ligger helt seriöst mitt ute i skogen) och först tog vi fel väg. Vi körde över en fet sten så det small i hela bilen, sen slutade vägen mitt ute på en äng. Så där fick vi köra ut och svänga, haha. Till slut hittade vi. Vattnet var kallt en efter typ en kvarts gnällande slängde jag mig i, simmade till mitten av sjön, tillbaka och sedan drog vi hem igen.


Ikväll ska vi packa in folk i Linnea bil och ha picknick :D Det blir som trevligt, för jag är hungrig som ett as.


På fredag blir det Balzac :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards