Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Anna Danielsson - 24 juli 2008 23:09

...och den här låten får vi väl förhoppningsvis höra live på PDOL :D

Av Anna Danielsson - 24 juli 2008 22:24

PDOL imorgon, verkade som om det bara skulle bli jag och Amanda men nu visade det sig att vi ska träffa en del folk där också :D Det blir nog party skulle jag tro.


Nu till dagens i-landsproblem. Jag köpte en handkräm som hette Pink GrapeH&M. När något heter Pink Grape antar man ju som att det ska lukta grapefrukt...eller något sådant. Bråttom som jag hade och billig som den var så provluktade jag inte, utan det var först nu när jag kom hem som jag upptäckte att den verkligen inte luktar grapefrukt eller ens frukt. Snarare typ mandel/honung/cocos eller nåt i den stilen. Tur för mig att den ändå luktar gott, men nu är ni varnade, folk. Det här var årets värdaste inlägg kände jag.


Nu ska jag ut och moppa/fota och sen battla TP med Emelie och hennes bf, tror jag. Eller så ser jag nån film om jag ids.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards