Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Anna Danielsson - 18 juli 2008 12:25

Ikväll ska systemkameran medsläpas på Trästocks.

Av Anna Danielsson - 18 juli 2008 11:14

Tjoho, jag har seriöst inte hunnit skriva ett piss. Sommarjobb, hundar, Trästocks och att umgås med folk tar tid xD


I förrgår kom som sagt Mimmi hit. Vi drog en sightseeing i Skelltown - gick en stund på stan och käkade på Max. Sen moppade vi runt, först till stallet och sen till Boviken och köpte glass :P Sen jobbade jag i fyra timmar, och på kvällen kom Linn, Robin, Amanda, Viktor och Sara hit. Vi körde SingStar och åkte bil :P


Igår jobbade jag morgon, sen drog jag, Mimmi och Linn på Vitbergs och badade. Efter Vitbergs vart det stan ett tag där vi träffade Amanda-zorr, sen hem, ut med hundarna (i ösregn) och mot Trästocks :D Vi var på festivalen typ hela kvällen med några undantag. Ljudnivån spårade där i slutet, det var faktiskt inte ens kul. Tack, öronproppar <3


Efter Trästocks drog jag, Mimmi und Amanda hem till mig. Vi såg This Is England igen och spelade sen TP till fem på morgonen. Jag är väldigt pigg just nu, ellernå.


JAG ÄR LEDIG HELA HELGEN, förresten :'D Det är nämligen slut på jordgubbarna :O

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards