Alla inlägg under december 2007

Av Anna Danielsson - 19 december 2007 00:51

Haha, nämnde jag att jag smashade min svanskota på gympan? Tror det var när jag krockade med Simon och bailade, haha :( Förövrigt tränade vi innebandy inför Dundercupen i skolan på torsdag, HAHA. Eller ja, vete fan om jag tränade för jag är precis lika usel som vanligt, men whatever :D VÅRT UTKLÄDNINGSTEMA KOMMER ÄGA! <3 Hahaha


NU skriver jag uppsats om Nya Zealand. Det är drygt som piss, men jag har typ bara en sida kvar :D

Av Anna Danielsson - 18 december 2007 23:35

HAHAHA! Kolla filmen, Tori Amos blir pissed off under en konsert i San Diego och skickar ut två fans för att de missköter sig :D

Av Anna Danielsson - 18 december 2007 22:46

Alltså, kolla filmen. Rookie måste ju vara den koolaste freestyle-hunden genom tiderna :D


Nu ska jag göra skoljobb of doom -.-

Av Anna Danielsson - 17 december 2007 16:07

Jag har för mycket att göra, Avancerad Bild-uppgift till IMORGON som jag knappt har börjat med (och då har jag ändå varit mer ambitiös än en del av mina classmates så jag tycker synd om dom :O)


HUR SOM HELST, nu har mitt papper som jag gör bilden på blivit helt VIKT, + att jag råkade få ett sår på fingret nyss så det är typ blod över hela pappret. Estetiskt tilltalande, NÄE. Får kalkera om allt på ljusbordet.

Av Anna Danielsson - 17 december 2007 15:16

Bleh, efter 12 timmars nattåg med sittplats är jag hemma i Skellhell. Jag har förvånande nog lyckats sova en del på tåget, först satt jag i ett säte mitt i en grupp random människor men när vi kom till Bollnäs gick typ alla av = TRE platser för mig att fläka ut mig på = FREEDOM!


Helgen har varit sjukt kul. Hundmässa hela dagarna, jag, Mimmi och benjy gick upp kl 6 i lördags x( Bleh. Men det var skojs :D


En massa grattis:

- GRATTIS till Karro & King som vann Agria Freestyle Klass 1! Helt sjukt, King är ju inte ens två år :O

- GRATTIS till Mimmis kompis Danni och hennes hund Pepsi som vann Freestyle Klass 1

- GRATTIS till Mimmi som valde att diska sig själv och Benan, men fick hederspris för "bra hundhantering" för att hon istället för att tvinga Benjy som var okoncentrerad genom programmet valde att diskvalificera sig genom att ta in en godis på banan (vilket man inte får) för att ge hunden ett roligt avslut på tävlingen (längsta meningen någonsin). Något sånt.


...och grattis till alla andra som vann något ^^


Nu är jag fett taggad på att träna hund. Kommer förmodligen åka till Haparanda i februari och tävla agility med Mio, trooor det är en officiell tävling och det blir isf vår första :D

Av Anna Danielsson - 14 december 2007 17:16

TJO, jag är i Stockholm! Flygresan var typ bara upp i luften och sen ner igen och sen var jag framme. Lyckades hitta min väska och irra mig ut till flygbussarna och sedan vidare till stan genom att följa strömmen av Skellhell-folk.


Mötte Mimmi på Centralen, vi sprang en sväng på Kulturhuset för att kolla efter en toykamera (med min packning och allt) men jag blev velig när jag insåg att den var rätt dyr :P Så vi sprang till hennes mammas jobb och hämtade Benjy (Mimmis vovve) och sen gick vi till her place och glodde på TV och letade efter en Brasse-stol till hundmässan imorgon på vinden :O Vi klättrade även upp på hennes hyreshus TAK via en taklucka på hennes vind, scary xD


Nu ska vi snart ut med Benan, sen ska vi gå och handla middag :P Imorgon ska vi upp typ 6 och fara till Älvsjö och Hund 07!

Av Anna Danielsson - 13 december 2007 21:00

HAHA, jag ska till Stockholm om 11 timmar. Följande lista visar vad jag INTE har gjort av vad jag BORDE ha gjort:


- Packat

- Skrivit 1/3 som ska visas upp av den långa uppsatsen om Nya Zeeland jag ska skriva på engelska X(

- Ritat på Avancerad Bild-uppgiften.


MEN, lik förbannat sitter jag här! Imorgon blir det kanske en toykamera i Stockholm för min del förresten, om jag hinner och om Mimmi ids bli medsläpad på Kulturhuset :P

Av Anna Danielsson - 13 december 2007 13:43

Haha, jag sitter på skolan och skriver. Är så JÄKLA trött, typ somnar vart jag än sätter mej ner om ingen hindrar mej xD Har snart spanskaläxförhör, ORKA LEVA :( Fui, fuiste, fue, fuimos, fuisteis, fueron osv.


EsMusiks luciatåg var trevligt :)


GAGA, idag ska jag stanna kvar efter skolan och mååålaaa, sen ska jag hem och skriva om Nya Zeeland, ikväll har jag konsert på Skellefteås luciakröning och ska umgås med folk. Kanske grilla och åka madrass i Vitbergsbacken, mohaha :O


Imorgon bitti lyfter flyget till Sthlm! :D Så jag måste väl packa lite också.  Jag har btw världens bästa plan, ska ju åka tåg i 12 timmar söndag natt så då hinner jag ju göra klart min Avancerad Bild-uppgift eftersom jag lix inte kommer kunna sova. Uppgiften ska ta 16 timmar - men min loggbok är borta, så jag lär väl ändå få Ig vad jag än gör -. -

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards