Alla inlägg den 13 december 2007

Av Anna Danielsson - 13 december 2007 21:00

HAHA, jag ska till Stockholm om 11 timmar. Följande lista visar vad jag INTE har gjort av vad jag BORDE ha gjort:


- Packat

- Skrivit 1/3 som ska visas upp av den långa uppsatsen om Nya Zeeland jag ska skriva på engelska X(

- Ritat på Avancerad Bild-uppgiften.


MEN, lik förbannat sitter jag här! Imorgon blir det kanske en toykamera i Stockholm för min del förresten, om jag hinner och om Mimmi ids bli medsläpad på Kulturhuset :P

Av Anna Danielsson - 13 december 2007 13:43

Haha, jag sitter på skolan och skriver. Är så JÄKLA trött, typ somnar vart jag än sätter mej ner om ingen hindrar mej xD Har snart spanskaläxförhör, ORKA LEVA :( Fui, fuiste, fue, fuimos, fuisteis, fueron osv.


EsMusiks luciatåg var trevligt :)


GAGA, idag ska jag stanna kvar efter skolan och mååålaaa, sen ska jag hem och skriva om Nya Zeeland, ikväll har jag konsert på Skellefteås luciakröning och ska umgås med folk. Kanske grilla och åka madrass i Vitbergsbacken, mohaha :O


Imorgon bitti lyfter flyget till Sthlm! :D Så jag måste väl packa lite också.  Jag har btw världens bästa plan, ska ju åka tåg i 12 timmar söndag natt så då hinner jag ju göra klart min Avancerad Bild-uppgift eftersom jag lix inte kommer kunna sova. Uppgiften ska ta 16 timmar - men min loggbok är borta, så jag lär väl ändå få Ig vad jag än gör -. -

Av Anna Danielsson - 13 december 2007 08:50

Idag vaknade jag upp med, om möjligt, ännu mer fukkad hy än igår. Ska DRÄNKA mej själv i Clearasil.


Om 20 minuter ska jag dra till skolan, Musikarna har luciatåg, det blir väl trevligt ^^ Det är faktiskt Lucia idag, så om jag inte lyckas få tag på minst en lussebulle att äta tänker jag vråla av ångest.


Fotokurs igårkväll, här är ett av resultaten. Klicka på bilden för at komma till min DA och se mer:


Splash 1 by ~Koggamojj on deviantART

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards