Alla inlägg den 12 december 2007

Av Anna Danielsson - 12 december 2007 15:47

På fredag drar jag till Stockholm och ännu en resa är på G att bokas - ska dra dit första helgen i februari med Linn, Epa, Amanda och Rårå. Jag peppar :D

Av Anna Danielsson - 12 december 2007 15:02

Jag sitter här och ska välja ut 4-5 foton att ställa ut på utställningen o.O Bwäää. Något jag också gör är att dricka Multi-Vitamin och käka ostskivor enske. Ni hörde rätt, jag är störd.


Var på stan med Linnea, Epa och Soppan och köpte lite julklappar idag, wihihi. Är typ färdig med julklappsinhandling nu.


DAGENS FETA MINUS tillägnas min hy. Jag fattar inte vad som har hänt, jag vaknade upp och ser ut som ett jävla as/grottmänniska. Ska bada i Clearasil och grina :(


DAGENS PLUS går till godispåsen som jag och Amanda hittade på Ica, köpte och delade på: Polly X-Mas Collection. Jag vet inte om ni som läser det här är medvetna om hur mycket jag älskar Polly, och nu finns det dessutom Polly med saffrans, knäck och glöggsmak. Bland annat. <3

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards