Alla inlägg den 27 december 2007

Av Anna Danielsson - 27 december 2007 19:43

Jag har nu sammanställt en lista på saker jag SKA uträtta innan jag flyttar ifrån Skellefteå (vilket jag tänker göra.)


- Tälta på den lilla ön bredvid Parkbron i älven

- Äta Calskrove

- Åka från toppen av Vitbergsbacken på madrass

- Göra såhär i rulltrappan på CK

- Åka gummibåt på älven från Mobacken till Bergsbydammen

- Hälla badskum i snopp-fontänen på torget

- Orka äta en hel glass från Bergsby-kiosken


Det får räcka för stunden, ska komma på fler punkter sen. MOHAHAHA.

Av Anna Danielsson - 27 december 2007 19:34

Jag har i alla fall en eventuell nyårsplan nu ^^


Nyårsafton är ju för övrigt årliga tortyr-dagen av Sveriges hundar. Hoppas ungjävlarna som skjuter raketer spränger bort händerna.

Av Anna Danielsson - 27 december 2007 17:47

Jag är inaktiv här, för jag är på stallet hela dagarna på grund av julkurs :) Det äger, dock misstänker jag att Max (min kurshäst) är lätt (eller gravt) förståndshandikappad. Men han är söt :3


Stor händelse idag, förresten - efter flera dagars slit och öppnade Aladdin-askar. Jag lyckades äntligen lägga vantarna på en pärlnougat. Ni vet, den där vita chokladbiten som sitter i mitten av Aladdin-askarna och som alla alltid vill ha och bråkar om vid öppnandet av ny ask. Jag har ingen aning om varför, för SÅ god är den inte, bara av principskäl I guess. HUR SOM HELST, efter en lång och utdragen kamp lyckades jag äntligen få avnjuta pärlnougaten. Segern är min.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards