Alla inlägg den 21 december 2007

Av Anna Danielsson - 21 december 2007 00:39

Jag har i alla fall fixat alla mina julklappar nu, WIHIII. Fick VÄRLDENS chock när jag tog ett kontoutdrag i en bankautomat idag, förresten. Tänkte att nu efter Stockholmsresan och allt så kan jag ju inte ha så jättemycket pengar kvar, men kvittot visade att jag har 3200 SPÄNN TILL MITT FÖRFOGANDE! Och jag har varken räknat in studiebidraget den här månaden eller Aftonbladet-lönen, PLUS att det snart är julafton! MOHAHAHA!


På tal om julafton så är jag väldigt o-pepp. Idag var det 8 plusgrader ute. I december. I Norrland. Det säger väl allt om vart världen är på väg.


Nej men allvarligt, julen är överskattad. Det är BARA materiellt (okej, jag ska inte klaga för min önskelista har varit girig i år, men det brukar den faktiskt inte vara xD). Vi har liksom inte ens julgran, för vi är helt enkelt för lata. Vad är grejen med jul egentligen? Jag har ingen julstämning alls, har knappt ens hört någon julmusik :P


DÄREMOT är jag fett peppad på onsdagen efter julafton. JULKURS PÅ STALLET :D Jag får rå om söt-Max i fyra dagar :3


NU ska jag slaggish. Btw, var på hockey med fader ikväll. AIK krischade Modo, ÄGD MIMMI!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards