Alla inlägg den 24 december 2007

Av Anna Danielsson - 24 december 2007 20:42

GAAAH, JAG FICK ETT TELEOBJEKTIV I JULKLAPP :D FY SÅ LYCKLIG OCH MATERIALISTISK JAG ÄR! Vill att det ska bli dag och ljust så jag kan gå ut och prova det for real :D


Har fått en del annat också. Mascara & hårspray av syster och diverse trevliga presentkort, pengar och biocheckar från diverse släktingar :)


Jag är för övrigt tragisk som bloggar på julafton :O Men whatever. Jag sov till typ 12 idag, så jäkla najs. Gick upp och åt gröt och gick sedan Broarna Runt (en halvmil) med mor, far och Mio för att fördriva tid. Såg såklart Kalle Anka sen. VARFÖR gör man det? Man börjar ju som kunna alla repliker osv vid det här laget, det är bara någon skum tvångstanke som gör att man ser det varje år. Sen var det middag, mor, far och mormor åt sill till förrätt vilket jag inte är något stort fan av så jag upptäckte istället en ny delikatess - räkor med mangoraya-dressing <3 Hann äta mig mätt på det lagom till varmrätten ^^ Sen efter att blivit mätt på julmat så var det bara att trycka i sig en massa godis också :O


Imorgon ska jag typ använda min biocheck till att gå och se Råttatouille på bio! Alltså jag MÅSTE ju se den, den verkar så sjukt söt :3 Men VARFÖR sänder dom den bara med svenskt tal? :(


HOHOHO, förövrigt är jag pepp på annandagen. Julkursen startar, också blir det gymnasiefest i Nova-källaren :D


GOD JUL

Av Anna Danielsson - 24 december 2007 00:31

Jag ska börja med att bjuda på en av de sötaste reklamerna jag sett i hela mitt liv :3


Jahapp, nu är det julafton. Jag känner inte peppen, men god jul folk ^^ Jag har sålt tidningar 2 rätt tidiga morgnar i rad och suttit uppe till 3 båda nätterna före, så jag funderar på att förflytta mig till under mitt duntäcke nu och sooovaaa.


Alltså, det finns en sak med jul som är nå så jäkulskt bra - GODISET. Anna Danielsson har under julens dagar obegränsad tillgång till choklad och ni vill inte veta hur det slutar. Att JAG faktiskt blir LESS på choklad efter julhelgen säger väl en hel del om de mängder jag förtär. Med så mycket godis i huset blir mitt ätande okontrollerbart så jag går runt och är kroniskt mätt på knäck med mera. Men det GÖR ingenting <3


Annandag jul blir det typ paaarty partaj i Nova-källaren med iaf Linn och Linnea :D Wohooo.


Alltså, jag måste btw faktiskt erkänna att jag sitter här och är LITE nyfiken på om jag får ett teleobjektiv eller ej i julklapp. Under vår stora mäktiga (...) plastgran finns det förutom kuvert från släktingar typ tre-fyra paket till mig. Några är från min syster och ett är från mor och far och är i precis rätt storlek och tyngd :O Äää, det är säkert bara en sten eller nåt.


Jag har faktiskt köpt flest julklappar av alla. Frågan är bara om inte kvantiteten överväger lite mot kvaliteten ^^


NÄ, nu är jag trött som en gris och det förklarar min jätteflummiga blahaj-text. Fast innan jag slutar så ska jag anta Hannas "utmaning" som hon hade i sin blogg, att andra bloggare ska lägga in bilder på sig själva som små. Kolla, till och med jag har NÄSTAN varit lite söt för sisådär 1000 år sedan, och det bevisar att allt är möjligt :O Fader och syster är med på ett hörn på sista bilden.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards