Alla inlägg den 6 december 2007

Av Anna Danielsson - 6 december 2007 17:48

Alltså, jag tror helt seriöst på Mimmis bloggrubrik-teori. Sen jag började skriva annat än typ "Hojs hejs" som bloggtitlar så har mitt läsarantal ökat, WOHOHO!


Idag "skolkade" vi några stycken från Kulturhistorian för att se Teater-tvåorna (Rårås klass) spela pjäsen Kung Oidipus. Dom var kung ^^


Jag har shoppat julklappar idag, men skriver inte mer här ifall min syrra eller nån skulle råka kika i min blogg, haha.


Amanda ringde nyss, vi ska se film ikväll men hon undrade om jag före det ville följa med till Medle och kolla på helig birma-kattungar :D :3 Aaaw, måste ju ta med kamera!


Imorgon ska jag till Rårå i hennes h00ds (Moröbacke) och umgås, på lördag blir det på rent och skärt grupptryck ZooTour på Expolaris med Mange Schmidt :( Haha fy fan vad jag hatar den artisten, men det kan ändå bli kul. Ska floppa dit med Frida, Linn och Rårå.


FÖRRESTEN, det är GALET halt ute. Typ slask som har frusit på, det är halt och äcklig :( Jag har bailat TVÅ gånger idag, först med cykeln vid Sunnanåskolan imorse (landade på min nytvättade väska i en vattenpöl, så nu är den skitig igen) och sen när jag gick på stan med Amanda. Jag gick helt fridfullt över parkeringen bakom AkvarieCenter och då halkade jag, flög upp i luften (kändes det som) och landade med ett plask, haha :(


8 DAGAR TILL STHLM!

Av Anna Danielsson - 6 december 2007 00:36

Det finns vissa saker som irriterar mig så INFERNALISKT mycket. Tänker inte skriva ett långt dampigt inlägg för då kommer bara människor ta åt sig, hahaha.


Kan bara säga att en del bortskämda äckel slipper verkligen undan ALLTING och får ALLT så mycket lättare. GAAAH.

Av Anna Danielsson - 6 december 2007 00:26
Half of the happyface by ~Koggamojj on deviantART

Porträttfoto på E-Fyran ikväll, vill ni se mer än den här bilden så klicka på bilden :D Förutom att fota så hann jag, Epa, Linn och Moa med att sjunga karaoke. "Främling" och "You're The One That I Want", hemska tider.


Nu ska jag sova som en klubbad gris, godnatt.


Just ja, har lånat Amandas Spirited Away också. Ska se den (igen) med syster imorgon :D


TILL HELGEN blir det kanske ZooTour, ENDAST på grupptryck för jag avskyr Mange Schmidt. Buhu.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards