Alla inlägg den 11 december 2007

Av Anna Danielsson - 11 december 2007 22:44

Dagens citat tillägnas Emma:

"Jag plockar bara ett av mina ögonbryn, alltså, jag använder ju lix inte det andra."

HAHA jag dör xD


Min bo-på-skolan-plan går rätt bra. Den går ut på att målamålamåla tavlor (julklappar) hela eftermiddagarna när vi har slutat. Jag sitter och slabbar med akryl 24/7, det vill säga - vilket har sina konsekvenser. Igår (visst var det igår?) hade vi Don't Drink & Drive-föreläsning på skolan. Samma gamla vanliga, men ändå nyttigt att höra och dom visade en hemsk film. I alla fall, mitt i föredraget märker jag att min väska har legat i vit akrylfärg och sedan i mitt knä - det vill säga att mina mörkaste, nyaste och dyraste jeans var nersmetade med vit akryl. Hur som helst, jag fick bort det och tur det för jag kände inte för att förstöra ett till par byxor xD


MATTEPROVET, förresten! Jag vill inte prata om det, jag tror jag ska gå och cutta mig själv istället. Jag är nyfiken på om jag lyckades få 1 eller 0 poäng av 28 möjliga. Aja, de flesta gick nog samma öde till mötes. Vår klass gjorde för övrigt en samlad strejk idag - vi gick en massamassa folk ur klassen till rektorn/matteläraren och klagade på våra EXTREMT bristande lektioner. Hoppas det ger resultat.


Var även på pilates ikväll, det var inge kul för jag var ensam (folk var antingen lata eller SKET I ATT HÖRA AV SIG) frös som en stork hela passet och höll på att somna under en av avslappningarna :( Hahaha


Försökte fota norrsken ikväll förresten, åt helvete med det :P

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards