Alla inlägg den 3 december 2007

Av Anna Danielsson - 3 december 2007 23:02

YOGA ÄGER! Jag vill träna oftareee!


Alltså, jag har läxförhör/prov på ETT HELT HÄFTE medeltida konst till imorgon. Har jag börjat öva!? NÄÄÄE. Hur fan tänker jag?


Jag blev för en stund sen så chokladsugen att jag ställde mig och bakade chokladbollar. Jaaag ääär tragisk :)


Imorgon ska jag, Emma och Sara ha nå typ dansprogram till gympan. Har vi övat? Näe! GAH, jag måste organisera mitt liv.


Jag taggar på Sthlm nu förövrigt :D 11 dagar kvar eller nåt sånt.


YES, imorgon startar den frivilliga matte-hjälpgruppen ÄNTLIGEN. Hela vår klass ska typ dit eftersom läraren inte lyckas lära oss något.


Hoj hej


BTW! Jag velar, eftersom jag lix ska till Stockholm funderar jag på att köpa en Holga på Kulturhuset :O Det är alltså en toykamera, dvs en kamera som tar så dåliga bilder att de ändå blir fina på något sätt. Se bildexempel här.


Kameran kostar runt 400 spänn vilket är rätt dyrt, sen är även filmen väldigt dyr -.- Men jag vill haaa.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards