Alla inlägg den 23 december 2007

Av Anna Danielsson - 23 december 2007 15:43

Det snöade faktiskt ett tag idag :O Det finns hopp för världen...eller så inte.


JAG ÄTER KNÄCK! Happyface. Man går aldrig hungrig när mormor är här :D


Imorgon är julafton, jag vet inte om det finns någon i världen som känner sig i julstämning men jag är helt nollställd. Har typ knappt hunnit fatta att det är december xD DÄREMOT så är jag extremt pepp på julkursen som börjar på onsdag :D


Haha, igårkväll umgicks jag med Emo och Amanda. Emo skulle vara barnvakt och kunde bara umgås om vi hängde på, så det gjorde vi. Det var väldigt o-ansträngande, hans släktingar var väldigt trevliga och gav oss en massa chips, läsk och mat innan dom for, samt tillgång till en fet TV med typ 1000 kanaler ^^ Barnen sov hela tiden också, så vi såg filmen Misery som var bra men rätt sjuk i huvudet. Se trailer under inlägget :P


Nu ska jag städa.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards