Alla inlägg den 19 december 2007

Av Anna Danielsson - 19 december 2007 12:26

JAAA, jag satt uppe till tre i natt men nu är jag ÄNTLIGEN färdig med både engelskauppsats och Avancerad Bild-uppgiften. Den kan jag fota och visa upp sen om så önskas, den är förjävlig så det är på egen risk men jag har gjort värre.


JAG FICK MVG PÅ SVENSKA-SAGOANALYSEN! Det fantastiska i det hela är at jag bara sladdrade ihop den på en halvtimma samma morgon som den skulle vara inlämnad, haha.


Snart ska jag ut och träna hund. Mio har äntligen lärt sig snurra, allt går med klicker :D


För övrigt är det här den äckligaste dagen i mitt livs historia på utseendefronten. Jag har platt bajshår, vidrig hy och mitt fejs är helt kajkat av sömnbrist, haha :( Tror jag måste sitta och grina lite. Ikväll är det iaf avslutning på fotokursen, så nåt skojs blir det.


IMORGON ÄR DET DUNDERCUPEN! xD Haha.

Av Anna Danielsson - 19 december 2007 00:51

Haha, nämnde jag att jag smashade min svanskota på gympan? Tror det var när jag krockade med Simon och bailade, haha :( Förövrigt tränade vi innebandy inför Dundercupen i skolan på torsdag, HAHA. Eller ja, vete fan om jag tränade för jag är precis lika usel som vanligt, men whatever :D VÅRT UTKLÄDNINGSTEMA KOMMER ÄGA! <3 Hahaha


NU skriver jag uppsats om Nya Zealand. Det är drygt som piss, men jag har typ bara en sida kvar :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards