Alla inlägg den 22 december 2007

Av Anna Danielsson - 22 december 2007 12:53

HAHAHA, dagens xD Kolla filmen.


Alltså, jag är helt manglad. Igår kväll när jag var med folket så föll jag av en stol och fick ryggstödet i nacken, haha xD Idag har jag bailat med cykeln för det var HALT som fan och sen när jag kom in blev jag skallad av min hund. Har världen nåt emot mig?


Ska orka släpa mig in till stan om ett tag och fixa nå grejer. Bävar redan, typ julrusch med 123456789 folk i affärerna som är ivägen och 12345678987654321 mil långa köer till kassorna.

Av Anna Danielsson - 22 december 2007 01:32

SÅDÄR, nu är det officiellt jullov!


Jullovet infirades med att FROSSA chips/godis/tacos/glass hos Linn med Linnea, Rårå (som dock var tvungen att fara med en buss tidigt) och Frida. Vi spelade Twister, babblade och - åt, som sagt :P


Vid 12 ringde Linn Robin och då frågade han om vi ville följa och åka bil och det ville vi :P Så vi packade in oss 6 pers i en bil och sladdade runt hela Skellhell, haha xD Trodde vi skulle krascha in i nå träd på Alhem och dö eller nåt.


Jag ska upp och sälja tidningar om alldeles för kort tid :( Borde sova, men...ORKA.


Förresten, nu har jag varit förkyld och hostat i 10 år så mamma har börjat tvinga i mig Molipect och jag får ALLTID dryga biverkningar av hostmediciner. Brukar typ få hjärtklappning, darrningar osv. När jag var på väg mot Linn på cykel och cyklade in på Anderstorp så blev jag helt dizzy, haha :( Lyckades iaf hålla mig på vägen. Så om ni träffar mig dom närmaste dagarna och jag typ vinglar runt så är jag inte packad utan hög på hostmedicin.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards