Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

Angående modebloggar

Av Anna Danielsson - 7 juli 2008 01:35

Och NU gott folk, nu ska jag personligen såga fenomenet MODEBLOGGAR.


Okej, vissa kanske tycker att modebloggar är jätteintressanta. Själv förstår jag inte vad det är för intressant med en ändlös radda av dåliga-mobilkamera-bilder-tagna-i-spegeln-på-dagens-jävla-outfit. Hur jäkla intressant kan det vara att läsa en blogg som inte säger något annat än "Kolla, dom här skorna köpte jag idag"?


Sen FÖRSTÅR jag inte hur det kan vara så fasansfullt kul med kläder att folk kan shoppa upp hela sitt studiebidrag på klädesplagg varje månad :O Jag skulle ha så jäkla mycket ångest om jag gjorde det. Jag shoppar nästan så lite som möjligt. Är jag utomlands eller i Stockholm kan jag faktiskt gå lös på affärer, men det är fan inte kul i Skellefteå. Jag fattar inte hur folk lyckas shoppa så förbannat mycket här, allt är ju likadant och alla går i likadana kläder. Det KAN hända att jag snirklar runt på H&M:s rea nån gång om året här i Skellhell, men annars handlar nästan bara när jag när jag är i storstäder - men fortfarande så lite som möjligt.


Jag ser ingen anledning till att tokshoppa kläder varje vecka, jag skulle bara få ångest över att man inte ens hinner använda allt. Jag reser upp mina pengar i stället, hellre utomlands med färre klädesplagg än att sitta och uggla i Skellhell med en monstergarderob som slukar alla ens pengar.

 
 
angelica

angelica

7 juli 2008 01:55

uh och i lule har vi samma syndrom, fula kläder men alla bär de, alla fotar de, alla lägger upp
:O

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Hanna Ögren

Hanna Ögren

7 juli 2008 16:16

Som sagt, alla är vi olika, men då gäller det att respektera det också. Jag shoppar hellre än reser runt och får ångest om jag går runt i samma kläder hela tiden.

http://hannaogren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards