Alla inlägg under oktober 2008

Av Anna Danielsson - 13 oktober 2008 21:42

Tagga Spanien! Snackade med Therese på Facebook och SOS-folket ska tydligen ha en Halloween-fest som jag hinner vara med på medans jag är där :D Och min kusin är ju som sagt också där, jeeej :D


Det bästa blir att få träffa alla uuunderbara voffar igen, men allt med SOS är som så trevligt :D Folket osv. Även om det är jobbigt som fan så är det bland det bästa man kan göra, typ. Kombinera hundjobb och umgänge, sen är Fuengirola the shit när man ska ut på kvällarna :)

Av Anna Danielsson - 13 oktober 2008 17:13

BALZAC PÅ FREDAG, fick jag reda på idag :D Jag och Linn taggar iaf i sinne!


Jag har varit på allmänt bra humör idag, vilket typ är ovanligt. Nackdelen med mig på bra humör är ju bara att min humornivå sjunker spårat mycket. Aja, jag har då kul så det är väl positivt antar jag, även om omgivningen förmodligen lider.


Dagens grej var att cykla i höstsol med Viva La Vida på högsta volym i mp3:n :D

Av Anna Danielsson - 13 oktober 2008 12:01

Här sitter jag och försöker manövrera Photoshop utan nå vidare resultat. Vi ska göra ett bokomslag och jag fick veta att det skulle vara färdigt idag, så jag var tvungen att panik-använda några av ful-bilderna från förra veckan. En väldigt djup bild på Falkträsket samt en smyg-emobild på Linnea får representera deckaren som ska prydas av detta oerhört fagra omslag.

Av Anna Danielsson - 13 oktober 2008 01:15

Jag har Viva La Vida på datorn, det har inte ni :'D Eller jo, det har ni säkert men det gör mig inte mindre nöjd.


Jag är SJUKT övertrött. Råkade halvsomna i slutet av yogan när det var avslappning :P

Av Anna Danielsson - 12 oktober 2008 22:26

JAG TROR JAG FÅR KORTSLUTNING I HUVUDET SNART.


Jag har HUR mycket saker som helst att hålla reda på, helt sjukt. Det är inlämningar till skolan, tusentals smågrejer jag måste fixa, grejer som händer varje kväll osv, och mitt liv är alldeles för ostrukturerat för att jag INTE ska lyckas glömma bort hälften av det. Hädanefter ska ALLA saker som händer bokföras noggrant i min mobil, och därmed PASTA. Jag är ju dum i huvet.

Av Anna Danielsson - 12 oktober 2008 17:32

Gårkvällen SÖG, haha. Fy fan så drygt Olles var :P Vi gav upp och drog därifrån, och jag och Rårå köpte godis och blängde på Gattaca istället :P


Idag var det broderi-workshop/konst-grejs (Nail It) på Nordanå, det var väl som ändå småtrevligt fastän jag hatar allt som har med nål och tråd att göra. Folk från klassen var där och vi broderade på plast, typ.


Nu sitter jag och käkar stekt kassler och stekt ananas, JA, ni hörde rätt. Det är hur gott som helst, jag lovar. Om ett tag ska jag på yoga, snajs :D Sen ska jag väl slöglo på Hål I Väggen ikväll, skulle jag tippa.


En vecka till Spanien nu! Jag längtar ihjäl mig och det är inget skämt :D

Av Anna Danielsson - 11 oktober 2008 20:14

Jag utmanar hela världen.


[x] Du har hittat ny musik du gillar-låtar
[x] Du har fått nya kompisar
[x] Du har varit i ett annat land än Sverige

[ ] Du har hoppat från 10'an
[x] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.
[ ] Du har fått bra betyg i skolan
[/] Du har varit ledsen
[ ] Du har velat dö
[x] Du har varit glad
[x] Du har druckit alkohol

[ ] Du har blivit kär 
[ ] Du har känt dig sviken
[ ] Du har känt att ingen har sett dig
[ ] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[ ] Du har rappat
[ ] Du har skrivit en låt 
[x] Du har känt hat
[ ] Du har känt som om någon tagit dig för givet
[ ] Du har varit i slagsmål
[ ] Du har varit "sjuk"
[ ] Du har varit sjuk
[x] Du har dansat
[x] Du har bråkat med dina föräldrar
[x] Du har haft någon som stött på dig
[x] Någon har sagt att du är snygg

[ ] Bråkat med din älskling
[ ] Strulat med en främling
[ ] Strulat med en från samma kön
[ ] Varit så uppjagad att du gjort misstag
[ ]Gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] Lekt för mycket med bilddagboken

Av Anna Danielsson - 11 oktober 2008 18:56

Gagagaaa, fläng-dag. Började morgonen med tidningssäljning, därefter kastade jag i mig lunch och drog till Edda när jag skulle spela trumpetfanfarer på en simtävling med några till SSB-folk. DRYGT. Gris-trpkig sport att kolla på, och vi satt där i 3 timmar :| Aja, pengar till orkesterkassan iaf ^^ Sprintade sen direkt till hockeyn och hann se det mesta. MoDo vart små-knäckta med 4-2, jeheeej ^^


Nu är jag hemma, uppenbarligen. Ska käka och sen blir det Olles ikväll ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards