Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Anna Danielsson - 11 oktober 2008 20:14

Jag utmanar hela världen.


[x] Du har hittat ny musik du gillar-låtar
[x] Du har fått nya kompisar
[x] Du har varit i ett annat land än Sverige

[ ] Du har hoppat från 10'an
[x] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.
[ ] Du har fått bra betyg i skolan
[/] Du har varit ledsen
[ ] Du har velat dö
[x] Du har varit glad
[x] Du har druckit alkohol

[ ] Du har blivit kär 
[ ] Du har känt dig sviken
[ ] Du har känt att ingen har sett dig
[ ] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[ ] Du har rappat
[ ] Du har skrivit en låt 
[x] Du har känt hat
[ ] Du har känt som om någon tagit dig för givet
[ ] Du har varit i slagsmål
[ ] Du har varit "sjuk"
[ ] Du har varit sjuk
[x] Du har dansat
[x] Du har bråkat med dina föräldrar
[x] Du har haft någon som stött på dig
[x] Någon har sagt att du är snygg

[ ] Bråkat med din älskling
[ ] Strulat med en främling
[ ] Strulat med en från samma kön
[ ] Varit så uppjagad att du gjort misstag
[ ]Gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] Lekt för mycket med bilddagboken

Av Anna Danielsson - 11 oktober 2008 18:56

Gagagaaa, fläng-dag. Började morgonen med tidningssäljning, därefter kastade jag i mig lunch och drog till Edda när jag skulle spela trumpetfanfarer på en simtävling med några till SSB-folk. DRYGT. Gris-trpkig sport att kolla på, och vi satt där i 3 timmar :| Aja, pengar till orkesterkassan iaf ^^ Sprintade sen direkt till hockeyn och hann se det mesta. MoDo vart små-knäckta med 4-2, jeheeej ^^


Nu är jag hemma, uppenbarligen. Ska käka och sen blir det Olles ikväll ^^

Av Anna Danielsson - 11 oktober 2008 02:42

...och just ja. I eftermiddags Waynes-fikade jag med Bodén och Anton, och jag krossade såklart mitt löfte att inte köpa nå mer fika. En chai-latte splashade jag 30 spänn på. Nu får jag seriöst ge mig :( Kommer måste banta ofrivilligt i Spanien, ofta jag kommer ha råd med mat.

Av Anna Danielsson - 11 oktober 2008 02:36

Kvällen var som trevlig. Vi drog först till Sannes förfest (som bestod av Desperate Housewives och sågande av Idol-deltagare), sen skjutsade jag mina classmates till Olles och for därefter och plockade upp Linn, Erika, William och Anton. Vi drog till Sanna där några folk redan var, också nördades det sällskapsspel i sinne tills vi halverst däckade av trötthet. Jag var nog inte världens stabilaste bilförare när jag körde hem. Imorgon är det vår tur att dra till Olles ^^


Just ja, mitt helgschema.


LÖRDAG:

- Sälja tidningar på morgonen

- Vara på Eddahallen 13.30 - cirka 16.30 och spela trumpetfanfarer med SSB-folk på nån random simtävling

- Tänkte hinna och se en bit av hockeymatchen som börjar 16.00

- Waynes-fika/förfest om vi hittar nån, därefter Olles


SÖNDAG:

- Sälja tidningar på morgonen

- Anna Nordlander-konst-workshopen med classmates på eftermiddagen

- Yoga på aftonen


BERÄKNAT ANTAL TIMMAR SÖMN PER NATT: Cirkus 3-4. Aja, aktiv fritid ska det vara ^^ Eller nåt.


Snart far jag till Spanien :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards