Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Anna Danielsson - 10 oktober 2008 20:28

(x) du har skrattat så att du har ramlat.
(x) du har vart ovän med någon.
( ) du har varit full.
(/) du har färgat hela ditt hår. (Tonat)
(x) du har busringt.
(x) du har ridit på en elefant.
( ) du har hoppat i en sjö med kläderna på.
(x) du har klappat en kossa.
(x) du har vart uppe hela natten.

( ) du har badat naken.
(/) du har minst en piercing. (Öronen)
(x) du har/haft en bästis. (Har ingen nu, orka gradera folk)
(x) du har tältat med dina kompisar.

(x) du har ätit upp hela smeten till en kaka.
(x) du har åkt det mesta på Liseberg.
(x) du har försökt att komma in på hög åldersgräns.

( ) du har badat i döda havet.
( ) du har åkt ubåt.
(x) du har drivit med folk på internet.
( ) du har gjort en msn äldre än vad du är.
(x) du har skämt ut dig ordentligt.
(x) du har haft matkrig.
(x) du har kysst någon.
(x) du har gått på en järnväg.
(x) råkat berätta en hemlighet.

( ) suttit vid datorn mer än 12 timmar.
(x) du har lyssnat på musik en hel natt.
( ) köpt ett par för små byxor.

(x) du har vart uppe på ett tak.
( ) du har vart utanför europa.
(x) du har flygit flygplan.
( ) du har druckigt minst 2 liter läsk på en dag.

SUMMA: 24.5
0-10: du har problem, vart sitter du och trycker hela dagarna?
11-17: du verkar inte ha ett sånt roligt liv, och visst, det kanske duger för dig?
18-25: du verkar ha roligt, men inte allt för crazy liv.
26-34: du har ett roligt liv, som kanske blir lite för bra ibland.

Av Anna Danielsson - 10 oktober 2008 20:26

Om mamma & Emelie släpar sig hem med bilhelvetet nån gång vore jag tacksam, så vi kommer oss iväg ^^


Vi ska hänga på en förfest i Sannes lägenhet, sen ska mina classmates till Olles. Vi övriga drar hem till Sanna och spelar sällskapsspel istället xD Olles blir det dock imorgon för mig istället.

Av Anna Danielsson - 10 oktober 2008 14:05

Jag fick promenera till skolan imorse, eftersom min cykelkedja kajkade på alla fronter och jag hann inte laga den. Nu när jag kom hem från skolan har jag typ suttit och svurit i 20 minuter innan jag lyckades återställa den i normalläge, kul bara att den kommer hoppa av igen nästa gång jag cyklar nerför/uppför en trottoarkant -.- Jag får damp på att alla mina grejer pajar, min moppe är också död.


Nu ska jag på stan och fika/hänga med folk, ikväll är det egentligen Olles men jag känner typ inte peppen eftersom jag ska dit imorgon.


För övrigt har jag helt seriöst SJUKT fullspäckat schema i helgen, jag hinner inte ens skriva det nu för jag måste iväg. Hojs.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards