Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Anna Danielsson - 7 oktober 2008 21:36


Detta kort är ren och skär stöld från Emmas blogg.


HAHA jag börjar grina, hur stört är inte detta!? AWESOME :D Jag är fulast och mest mobbad (golvliggarN) men det är mer sport så. Vad hände med det faktum att Elise har ett äpple på huvudet!? Cred till hippie-Tina och Simon också...eller vad man ska kalla dom uppe i hörnet. Och otippat att Amanda har en jävla kaffemugg, haha.


Långrep på orkestern idag, fyra timmar :O Vilket jag inte visste om förrän jag kom dit, men det var trevligt. Vi fick ju varmkorv iaf.


Mormor fyller år idag, grattis :D Så jag har käkat schwarzwald-tårta (finns det någon möjlighet att jag stavade rätt?) för andra gången på en vecka. Finns ingen godare tårta och det är inget skämt :D


Vi hade en otippad redovisning i skolan idag, om ett valfritt problem i världen typ. Jag var hyfsat oförberedd men som den jobbiga nörd som jag är wafflade jag ändå på om Medelhavs-gatuhundar. Vart faktiskt rolig lektion enligt mig, värsta debatt-rummet ^^

Av Anna Danielsson - 7 oktober 2008 10:25

(SÄG TILL OM BILDEN INTE SYNS)


Skolkatalogen och klasskortet beställt :D Det var inte försent. HAHA peppa, vårt klasskort är ju hur fräsigt som helst ju. Vi var ju tvugna att ta om vårt kort, för det blev inte godkänt. Såhär SKULLE det ha sett ut:


HAHA Eric med sin halva skyltdocka fixade så det inte blev godkänt. Men det var lika bra, för det där kortet var ju så förbannat tråkigt. Fotografen var hur sur som helst, så vi var tvugna att stå prydligt uppradade osv. Vårt nya är ju bara...fult :D Haha

Av Anna Danielsson - 7 oktober 2008 01:59

Btw, min kamera är typ utsliten :( Avtryckaren är ner-nött, jättestörande. Displayen är hyfsat repig också. Jag behöver kameran till Spanien eftersom jag ska fota till projekjobbet, men sen funderar jag på att lämna in den på upprustning med tanke på att jag misshandlade mitt sparkonto lite extra genom att köpa en dyr försäkring när jag införskaffade den.


Då är bara problemet att det (enligt min erfarenhet) brukar ta flera månader att repa kameror! Hur fan ska jag kunna vara utan kamera så länga!? Jag kommer ju få abstinens-spasmer och dö :( Plus att jag vill ha kameran med på Hund 08 i december! Ååå :'(


På tal om Hund 08 - hur FAN kan det snart vara december!? Jag var ju nyss på Hund 07, men det är snart ett år sen! Helt sjukt, stoppa tiden :( Jag vill inte bli gammal.

Av Anna Danielsson - 7 oktober 2008 01:48

Sällskapsspelkväll hos Sanna, mot slutet när vi spelade Geni och var övetrötta sjönk IQ-nivån så lågt att jag typ vill gråta och skämmas för mig själv. Borde citera oss egentligen, men då misstänker jag att någon råkar läsa det och tvångsplacerar oss i särklass eller så.


Sovmorgon imorgon :'D Inte för att det hjälper när jag sitter uppe till två >.< Nu ska jag iaf förflytta mig till sängen och däcka med Pink Floyd i mp3-lurarna.


Jag ska upplysa er om en grej :D Idag är det exakt en månad tills jag, Amanda och Emo styr kosan mot Stockholm för att se Aimee Manns konsert :D Taggah! Bara för det skickar jag med den här låten också.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards