Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Anna Danielsson - 8 oktober 2008 23:29

Höger- eller vänsterhänt: Höger, väldigt originellt
 

Favoritgodis: Lätt choklad, fast jag äter typ...allt ^^

Är det nåt du absolut inte äter: Falukorv, fy fan

Kläder just nu: T-Shirt, stickad gul/mossgrön tröja och pyjamasbyxor ^^

Musik just nu: Coldplay är faktiskt det som nördas mest frekvent för tillfället

Sommarplaner: Sommaren var ju typ...nyss :(

Saft eller alkohol: Saft

Hur många kuddar sover du med: Tre för tillfället ^^

Favoritväder: Sommarnatt med midnattsol typ :D

Morgon- eller nattmänniska: Natt, jag lever typ inte på morgonen

Sparare eller slösare: Spara

Kommer du ihåg din första kärlek: Nej

Tror du på mirakel: Nej
 

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inga

Bio eller promenad: Promenad är billigare, men bio är trevligt

Stjärntecken? Vädur

Rädd för insekter? Det enda jag är riktigt rädd för är fästingar, fy fan så vidriga varelser.

Största svaghet: Alla

Det här är jag bra på: Inget

Chips, morötter eller godis? Ju onyttigare desto underbarare

Pizza eller hamburgare? Båda

Skriver du dagbok? Blogg, ja

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nä, om jag är riktigt vild och galen så kanske det kan hända att jag tar ett till hål i örat nån gång.

Stökigt eller välstädat? Jag föredrar väl välstädat men har det likförbannat alltid stökigt

Är du rädd för blod? Ja xD

Saltar du på maten? O ja!
 

Gillar du att sjunga? Jodå, men varken jag eller omgivningen gillr nog att lyssna

Anser du att du är stark? Ofc, jag är biff. (...)

Brukar du sola? På sommaren eller när jag är utomlands, ja
 

Vad gör du om du får hicka? Lider

Kaffe, te eller inget? Båda
 

Har du en besatthet? Choklad :D

Av Anna Danielsson - 8 oktober 2008 22:45

Jag borde egentligen skriva ner mitt etiska problem nu, men jag ids helt seriöst inte. Jag har ändå gjort redovisningen så jag skriver nån annan dag :P


Vår fika-kväll blev en pommes-kväll på Frasses :( Jag måste ge mig med mitt matköpande. Jag FÅR gratis mat hemma, jag BEHÖVER inte köpa mat också bara för att det är gott när jag är på stan, men det har jag tydligen inte fattat än.


Imorgon ska jag och Rårå-zorr på hockey, och den här gången hoppas jag att hon varken är bakis eller glömmer bort matchen :P


Helgen är som både välplanerad och oplanerad på samma gång. Finns en hel del saker som hittas på, frågan är bara vad man ska göra. Jag var som pepp på allt men det är ju bara två kvällar :(


Engelska C-prov imorgon, det får gå som det går. Oförberett, så jag kan inte skylla på att jag inte har pluggat ifall det går dåligt.


Jag har som inte så mycket mer att säga. Kan ju skicka med en till dagens låt, mera Coldplay. Viva La Vida, tycker den är aningen överskattad (Violet Hill gillar jag mer iaf) men den är ändå sjukt braaa, och jag lyckades hinna höra den på radion två gånger på väg hem från stan

Av Anna Danielsson - 8 oktober 2008 17:39

Min moppe är officiellt död. På riktigt, rip. Eller den ska på lagning, vetefan hur lång tid det tar.


Jag har som flängt runt hela dagen idag. Skolan, stan och rep bland annat. Ska hämta syster på musikskolan om en dryg timme, sen ska jag typ hänga på E-Fyran...eller tvinga med Sanna & CO till Waynes, vilket inte borde vara så svårt. Har för övrigt försökt fixa praktik, nu har jag i alla fall ett telefonnummer att ringa. Ska ju tydligen vara klart innan fredag och jag hade inte ens grabbat mig själv i kragen och börjat.


Snart Spanien!


För övrigt ska jag upplysa er alla om en sak som ni inte ens behöver veta egentligen. Jag har typ någon form av inflammation (som yttar sig i form av en fet bula) i min högra HÄL. Väldigt random och skrattretande, misstänker att grundorsaken är att jag traskade typ en mil per dag i usla skor hela juni månad i Spanien. Den har nämligen funnits sedan dess, men nu har det typ spårat. Inte bekvämt och jag har ännu inte klurat ut hur detta ska åtgärdas.


Nä, hejdå.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards