Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Anna Danielsson - 15 oktober 2008 22:45

Tänkte just att "NÄ, nu orkar jag inte mer plugg idag" men då kommer jag på att vi har ENGELSKAGLOSOR till imorgon också. Skjutme i huvet åde.

Av Anna Danielsson - 15 oktober 2008 21:34

Yo. Jag ska tenta av det som jag har failat i Matte B-kursen på fredag, klarar jag det så får jag G i betyg :'D Så nu har jag battlat ekvationer ett tag med mamma och fattar faktiskt.


Men så var det i våras också. När någon förklarar förstår jag allting, men så fort jag sitter där ensam med ett provpapper så blir jag helt virrig och förstår inte vad man ska göra. Matte-korkad hjärna AB.

Av Anna Danielsson - 15 oktober 2008 19:43

Jag skämtar inte.


Jag har aldrig, aldrig, ALDRIG haft så mycket att göra på en enda jävla vecka som jag har nu - med tanke på att jag åker till Spanien på lördag. Det är TUSEN saker som ska fixas innan dess, jag skämtar inte! Praktikplats, tusen skolgrejer (jag måste ju göra saker klara den här veckan som det egentligen är längre deadline på) osv. Imorgon måste jag skippa lunchen för att jag måste fixa typ 10 grejer under dagen! Jag börjar halv 9 på morgonen, slutar halv 4, har orkester halv 5 och Auschwitz-föreläsning med Matilda på Söder klockan 8. PLUS ATT JAG HAR MATTEPROV PÅ FREDAG - och massa annat att fixa. Jag kommer ALDRIG HINNA.


Aja, om jag mot förmodan överlever allt det här så är det party partaj-kväll på Balzac som en trevlig avslutning innan 10 dagars vistelse i Spanien.


Nu ska jag plugga :(

Av Anna Danielsson - 15 oktober 2008 14:48

Jag känner mig råambitiös helt plötsligt, så bäst att utnyttja tillfället de få gånger det händer. Ska iaf börja med att skriva min etiska problem-uppsats, den skulle egentligen redan vara inne men halva klassen har inte gjort den och jag redovisade iaf (dock improviserat) i tid, så wtf.


Ska på stan och hänga på Waynes sen :D Ska även söka praktik och kirra present åt kusinen som fyller år på...lördag, om jag inte är helt ute och cyklar nånstans. Hon fyller alltså 18 på en hundgård i Spanien, jag får väl tvångssläpa ut hon på London Club i Fuengirola nån kväll för att kompensera det :P


Jag ska även söka praktik, som sagt. Gäh >.<

Av Anna Danielsson - 15 oktober 2008 13:38

Jag gråter i skolan.


Inte för att jag är ledsen eller så, utan för att jag har linser + vistas i Atorps jävla lokaler med dålig, äcklig möglig luft = DADAAAM! Jag kommer typ bli blind, Anderstorp ger ungefär folk ögonskador. Roligt värre.

Av Anna Danielsson - 15 oktober 2008 13:02

Idag ska jag fortsätta kampen om en praktikplats. Vandrade runt och frågade lite runt igår, och det är tammefan fullt överallt. Ska typ fråga runt lite på matvaruaffärer, inte för att det är kul men jag har nån liten hemlig dröm om helgjobb på såna ställen ifall man sköter sig bra på praktiken. Den absoluta nödlösningen är ju annars dagis och liknande, men jag vägrar. Jag tål seriöst inte småbarn och absolut inte en vecka i sträck.


Nu ska jag städa mitt rum, försöka plugga lite matte och sedan leta mig mot stan och hänga på Waynes. Får se om jag hinner med lite fotokurs ikväll.

Av Anna Danielsson - 15 oktober 2008 00:49

Justja, dagens citat då.


Jag: Vilket språk är det dom snackar egentligen? (Om en film vi såg i skolan)

Simon: Jag tror det är asiatiska.


K! Hahaha

Av Anna Danielsson - 15 oktober 2008 00:40

Jag blir alltid så förbannat hungrig på natten, och ofta man kan somna hungrig? Jag äter istället för att gå och lägga mig. Heja livsstilen. Iofs äter jag ju verkligen ALLTID, så det är kanske ingen revolutionerande nyhet.


Var och lyssnade på Brutus Östlings föreläsning på Balder. Kostade 50 spänn och var absolut värt det, typ känd naturfotograf som har rest runt till bl.a Antarktis och fotat pingviner. Det SKA jag göra någon gång i mitt liv. Shit, jag måste göra en lista på allt jag ska göra. Iaf, han visade extremt fina foton och det var allmänt intressant.


Nä, mot kylskåpet/skafferiet.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards